Mus Magus je igra za dvoje, dvoboj carobnjaka miseva.
Borba se vodi na vodoravnoj ploci po kokojoj figurice miseva mogu ici naprijed ili nazad i pobjednik je kad jedan mis bude izguran s ploce (tematski recimo da se bore na gredi u starome mlinu).
Carolije tj. borba se vrsi kartama i svi koriste iste karte tj isti deck ali sve karte se ne ponasaju jednako kod oba igraca, dakle karta za magic energy blast ce kod jednog misa bit fireball a kod drugog dark energy ball ili iceball i tako... zavisno od kakva je vrsta carobnjaka (sve je navedeno na njegovoj kartici kao i ostale carolije i sposobnosti koje su specificne za njega).
Razlika na ovim primjerima nije samo estetska tj. efekt fireball-a je kontinuirana ozljeda dok recimo iceball ima efekt smrzavanja i ozljede itd...
Uz neke standardne carolije tu su mogucnost postavljanja zamki na protivnikova polja, levitacija koja se npr. onda moze koristiti da se s njom predje preko zamki (prilikom koristenja levitacije ispod figurice ide prozirni cilindar jer ista traje duze), dizanje zidova kako obrana itd.
I naravno sve to nebi imalo smisla ako igra nebi imala nesto da je izdvoji od drugih igara na trzistu, tako da ova ima mehaniku za koju bar ja nisam vido da se jos koristi i koja dosta utjece na nacin igranja ali o tome napisem vise drugi put kad napravim taj dio (ko ideja je gotov ali ga treba napraviti fizicki).
Sve ovo imam ko "prototip" napravljeno od komada papira za fotokopiranje, ali sam zapeo na grafickome djelu da napravim pravi prototip za testiranje.
Jedino sto sam od grafike napravio i to je jos wip je logo i zadnja pozidana karata ali nisam siguran da mi se bas svidja finalni izgled.
Za ilustracije za karte sam probao koristiti AI ono kad je postao dostupan (vjerovatno bi sad s novim verzijama napravio i bolje ilustracije), ali nisam siguran oko koristenja AI slika tj. koliko je to dozvoljeno (iako vidim da ljudi prodaju stripove, slikovnice i sl. na amazonu a koje su napravljene uz pomoc AI) doraditi ih i ispraviti greske kao sape i sl. nije problem.
A nisam jos sigurna ni s kojim stilom ici.
Eto toliko za sad o Mus Magus, druga igra je farmerska tj sadnja bilja s modom za mirno igranje ili "dvoboj", igra je za vise igraca i naravno s svojom posebnom mehanikom, ali o tome u drugoj temi kad uspijem smisliti neko barem kodno ime s kojim sam zadovoljan.
I evo slike za Mus Magus:
pozadina s logom

neke od AI generiranih slika


