Stranica: 2/2.

Re: Rune Age

Postano: 20 sij 2013, 20:54
Postao/la mado
Objavljen je prvi FAQ za igru u PDF formatu od 4.8MB: http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... FAQ_v1.pdf

Re: Rune Age

Postano: 23 ožu 2013, 13:55
Postao/la jvda83
Odigrao sam jednom onu verziju kada je cilj pobjediti glavnog dragona. Potrebna ekspanzija jer je dosta ograničen broj karata pa se dobije dojam demo igre. Elfovi se čine preslabi bez nekog house rulea. Dosta je kaotična jer ne postoji određen turn order nego se akcije odvijaju praktički po volji

Re: Rune Age

Postano: 08 tra 2013, 12:44
Postao/la mado
Jedan forumaš mi je postavio pitanja porukom. Mislim da bi i drugima mogla biti zanimljiva. Dopunite me ako sam krivo kaj odgovorio:

Da li se može braniti grad, ako ga pokušava osvojiti drugi igrač?
- Može. Neki gradovi imaju automatsku obranu od 1 ili 2 (3 mislim da nema), a ti dodaješ obranu ako želiš.

Borba između 2 igrača se odvija tako da naizmjence postavljaju 1 po 1 unit?
- Da 1 po 1, s time da možeš ne odigrati ništa. Jednom kad igrač napravi pass, tj. ne igra ništa, kasnije ne može više igrati nove karte u toj bitci. Opisano je u pravilima na str 12.

Ako unit vuče isti takav iz discard pile-a kada se to odvija?
- Onda ga odigraš kako piše na njemu.

Pretpostavljam da onih +2 na gradovima služi jedino pri obrani od instant evenata?
- Ne, služi baš protiv ljudskog napada. Kad te instant event napadne, tj. tvoj home realm, gradovi ne doprinose svojom obranom.

I najvažnije, kako funkcionira ranjavanje?
- Svi uniti koji su ranjeni, doprinose tvojoj vojnoj snazi. Svi ranjeni uniti umiru na kraju bitke (vraćaju se na kup s kojeg su došli). Ima nekih jedinica (zmaj npr) koji mogu prvo raniti unite, a onda ih i ubiti usred bitke, tj. izbaciti iz bitke.

Re: Rune Age

Postano: 08 tra 2013, 12:52
Postao/la mado
jvda83 je napisao/la:Odigrao sam jednom onu verziju kada je cilj pobjediti glavnog dragona. Potrebna ekspanzija jer je dosta ograničen broj karata pa se dobije dojam demo igre. Elfovi se čine preslabi bez nekog house rulea. Dosta je kaotična jer ne postoji određen turn order nego se akcije odvijaju praktički po volji
Nisu elfovi tako slabi kako svi plaču, samo ih treba igrati malo drugačije i s njima se brže dođe do skupljih neutralnih karata.
Meni se sviđa što se akcije odvijaju po želji i što na kraju svog poteza možeš dio karata zadržati u ruci (za razliku od Dominiona i sličnih gdje sve odbacuješ).