Recenzije na portalu
- joezg
- Reactions:
- Postovi: 337
- Pridružen/a: 17 kol 2011, 11:03
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 201 put
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Trebalo bi nekako naznačiti i što se podrazumijeva popd kategorijom. Možda s tool tipom ili jednostavno s opisom ispod kategorije, a kategorije bi (s opisima), po meni, bile ove:
strateške mogućnosti (veći broj označava igru u kojoj igrač prije početka igre ima velik broj mogućih strategija)
taktičnost (veći broj označava igru u kojoj igrač tijekom partije mora donositi što više i što složenijih odluka)
slučajnost (veći broj označava igru u kojoj postoji slučajni element koji u većoj mjeri može utjecati na rezultat)
vizualni identitet (veći broj označava igru koja je vizualno privlačnija)
komunikacija (veći broj označava igru u kojoj komunikacija među igračima znatno utječe na doživljaj igranja)
krivulja učenja (veći broj označava igru koja ima dugo vrijeme učenja i u koja se može savladati tek nakon dužeg igranja)
reigrivost (veći broj označava igru koja ostaje svježa i nakon mnogo odigravanja - ne znam da li uzimati u obzir i dostupnost i kvalitetu ekspanzija)
tematičnost (veći broj označava igru u kojoj se mehanika igre dobro uklapa u tematiku)
igra s dva igrača (veći broj označava igru koja je zabavna u igri s dva igrača)
pristupačnost (veći broj označava igru koja je pristupačna širem krugu ljudi)
Mislim da bi to bilo to. Naravno da sam, možda, nešto i zaboravio i da se neke kategorije mogu preimenovati ili izbaciti.
strateške mogućnosti (veći broj označava igru u kojoj igrač prije početka igre ima velik broj mogućih strategija)
taktičnost (veći broj označava igru u kojoj igrač tijekom partije mora donositi što više i što složenijih odluka)
slučajnost (veći broj označava igru u kojoj postoji slučajni element koji u većoj mjeri može utjecati na rezultat)
vizualni identitet (veći broj označava igru koja je vizualno privlačnija)
komunikacija (veći broj označava igru u kojoj komunikacija među igračima znatno utječe na doživljaj igranja)
krivulja učenja (veći broj označava igru koja ima dugo vrijeme učenja i u koja se može savladati tek nakon dužeg igranja)
reigrivost (veći broj označava igru koja ostaje svježa i nakon mnogo odigravanja - ne znam da li uzimati u obzir i dostupnost i kvalitetu ekspanzija)
tematičnost (veći broj označava igru u kojoj se mehanika igre dobro uklapa u tematiku)
igra s dva igrača (veći broj označava igru koja je zabavna u igri s dva igrača)
pristupačnost (veći broj označava igru koja je pristupačna širem krugu ljudi)
Mislim da bi to bilo to. Naravno da sam, možda, nešto i zaboravio i da se neke kategorije mogu preimenovati ili izbaciti.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Sve mi je super osim tematičnosti. Kako možeš tematiku povezati uz mehaniku? Mehanika je potpuno neovisno svojstvo u odnosu na tematiku.
Tipa LOTR kao tematika igre je razrađena s više mehanika (boardgame, CCG, ne znam postoji li više boardgejmova sa raznim mehanikama...) no, kužiš kaj hoću reći
Tematičnost mi kao svojstvo nema smisla...
Tipa LOTR kao tematika igre je razrađena s više mehanika (boardgame, CCG, ne znam postoji li više boardgejmova sa raznim mehanikama...) no, kužiš kaj hoću reći

Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- joezg
- Reactions:
- Postovi: 337
- Pridružen/a: 17 kol 2011, 11:03
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 201 put
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Ja mislim da ima. Imaš na primjer igru kao thebes gdje je mehanika izvrsno uklopljena u temu igre (izvlačiv vrijednosti iz vrečice, trošiš vrijeme na putovanja, iskapanje i sli.) ili na primjer Galaxy Trucker gdje kompletna mehanika priča priču, a imaš i igru tipa El Grande gdje je potpuno nevažno o čemu se igra zapravo radi. Ili Tigris & Euphrates. Nekim igračima je prilično važno da ih tema okupira pri igranju.
Ali, ok... možda ne bi trebala biti vezana mehanika uz igru, ali tematičnost kao kategorija je izuzetno važna. Arkham horror je sa stanovišta mehanike potpuno nezanimljiva igra, ali je privlačna upravo zbog teme. Sukob teme i mehanike je uostalom sama srž raprave o Euro i Ameritrash igrama.
Ali, ok... možda ne bi trebala biti vezana mehanika uz igru, ali tematičnost kao kategorija je izuzetno važna. Arkham horror je sa stanovišta mehanike potpuno nezanimljiva igra, ali je privlačna upravo zbog teme. Sukob teme i mehanike je uostalom sama srž raprave o Euro i Ameritrash igrama.
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Huh, slažem se u Thebi i Truckeru mehanika je izvsna i odlično prati temu, ali meni to djeluje ipak dosta subjektivnojoezg je napisao/la: Sukob teme i mehanike je uostalom sama srž raprave o Euro i Ameritrash igrama.

Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- joezg
- Reactions:
- Postovi: 337
- Pridružen/a: 17 kol 2011, 11:03
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 201 put
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Subjektivno je, ali zato i glasamo. Sve kategorije su pomalo subjektivne. Vizualni dojam, npr? Meni nije toliko važna tematika, ali znam ljude koje privlači upravo tematičnost i mislim da bi je trebalo ocjenjivati. Za neke je to važna stavka prilikom kupnje.
Pala mi je na pamet još jedna kategorija.
Interaktivnost (veći broj označava igru u kojoj odluke jednog igrača u većoj mjeri utječu na igru drugih igrača)
Pala mi je na pamet još jedna kategorija.
Interaktivnost (veći broj označava igru u kojoj odluke jednog igrača u većoj mjeri utječu na igru drugih igrača)
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
da, interaktivnost svakako. Biti će tu dosta polja 
Da, glasanje mi se kao ideja jako sviđa, samo ne bi li bilo naposljetku dobro da se glasanje omogući samo registriranim članovima (svi mogu biti registrirani, ali se spriječava dobar dio zloupotrebe)
U tom slučaju, koliko poznajem svoj Wordpress, mislim da bi svi glasovi na portalu trebali dolaziti od registriranih članova (nema mogućnosti malo javno, malo registrirani)
EDIT:
Ne, moguće je odrediti koja glasanja mogu svi glasati, a koja samo registrirani korisnici. U tu svrhu može se postaviti da ocjene za strategiju, sreću i ostalo daju samo registirani ili samo grupa autora na portalu.

Da, glasanje mi se kao ideja jako sviđa, samo ne bi li bilo naposljetku dobro da se glasanje omogući samo registriranim članovima (svi mogu biti registrirani, ali se spriječava dobar dio zloupotrebe)
U tom slučaju, koliko poznajem svoj Wordpress, mislim da bi svi glasovi na portalu trebali dolaziti od registriranih članova (nema mogućnosti malo javno, malo registrirani)
EDIT:
Ne, moguće je odrediti koja glasanja mogu svi glasati, a koja samo registrirani korisnici. U tu svrhu može se postaviti da ocjene za strategiju, sreću i ostalo daju samo registirani ili samo grupa autora na portalu.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Sad se sjetih što bi trebali imati opisi igara (dakle ne recenzije).
Da li u igri ima teksta na priboru ili je sve simolički objašnjeno. TO je jedna od izuzetno bitnih stvari za početnike bez znanja stranog jezika
Da li u igri ima teksta na priboru ili je sve simolički objašnjeno. TO je jedna od izuzetno bitnih stvari za početnike bez znanja stranog jezika
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Kod višestrukih recenzija moramo napraviti neki mehanizam zaštite od jednoličnih recenzija što bi dovelo opet do inflacije bodova. Jer postoji mogućnost da bi se pisale jednolike recenzije na istu temu, samo da se skupe bodovi, a to nije dobro...
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Evo, složio sam na radnoj stranici draft izgleda tablice: http://igranje.hr/radno2
Problem je u tome što se MORA dati glas barem jedne zvjezdice u svakoj kakrakteristici što je loše jer igra može i ne imati neku karakteristiku. Za sada ne znam kako to programski riješiti, a da ne hackam plugin (što je izrazito loše rješenje!)
BTW probajte dati svoj glas (trebali bi moći SAMO autori članaka nakon prijave na portal, ostali nerregistrirani korisnici portala ne bi smjeli mijenjati te karakteristike.
Problem je u tome što se MORA dati glas barem jedne zvjezdice u svakoj kakrakteristici što je loše jer igra može i ne imati neku karakteristiku. Za sada ne znam kako to programski riješiti, a da ne hackam plugin (što je izrazito loše rješenje!)
BTW probajte dati svoj glas (trebali bi moći SAMO autori članaka nakon prijave na portal, ostali nerregistrirani korisnici portala ne bi smjeli mijenjati te karakteristike.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: Recenzije na portalu
Slušam prijedloge kako u općim podacima o igri naglasiti da li u igri ima teksta ili nema.
Nekom ikonom? Osim toga treba reći da potpuno nema teksta, ima, ali nebitnog (Ticket to Ride primjer); ima ali bitnog.
Nekom ikonom? Osim toga treba reći da potpuno nema teksta, ima, ali nebitnog (Ticket to Ride primjer); ima ali bitnog.
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw