haha, a da ostaviš te nove ideje za ekspanziju?sadistiko je napisao/la:najgore je što su mi sad pale na pamet totalno lude ideje koje bi mogle opet promijeniti igru u korijenu
Parnjače
Moderator/ica: sadistiko
Pravila foruma
Svaku igru koju opisujete postavljajte kao posebnu temu. Preporuka je da prvi članak sadrži poveznicu od kuda su materijali za igru preuzeti, opis igre, te opis izrade igre.
Svaku igru koju opisujete postavljajte kao posebnu temu. Preporuka je da prvi članak sadrži poveznicu od kuda su materijali za igru preuzeti, opis igre, te opis izrade igre.
- marge
- Reactions:
- Postovi: 858
- Pridružen/a: 16 stu 2012, 20:26
- Ima zahvala: 285 puta
- pohvaljen: 774 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5026
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3720 puta
- pohvaljen: 3846 puta
- Kontakt:
Parnjače V0.54 u 5
Samo dan nako lošeg testiranja kod našeg dede Drageca smo ponovo zaigrali Parnjače. Kod Drageca su Parnjače igrali Marina, Dragec, Luka i ja i gdje se ipak pokazalo da su Parnjače ipak prevelik zalogaj za njih. Nismo završili igru nego stigli tek do prvog bodovanja u gotovo 3 sata igre. 
Jučer je bio ponedjeljak, a ne utorak kad inače igramo. Za ovaj tjedan sam pripremio zadnju verziju parnjača V0.54. Ponovo sam vratio veličinu grada na samo 1 hex. To je trenutno najveća promjena. Ostalo od promjena je način prijevoza tereta (koji mi je predložio kolega Mario Primorac dok smo bili u Puli na DDI-u.) gdje lokomotive imaju stupiće na koje se nabijaju tereti. To se dosta dobro pokazalo. Druga veća novina su minimalizirane ploče igrača i nove ploče za napredno igranje koje se na kraju pokazalo kao previše opcija, koje jesu zanimljive ali jednostavno nismo stigli isprobati.
Kako je dvojici od ekipe bolje odgovarao ponedjeljak prebacili smo igranje na ponedjeljak.

Okupilo nas se čak 5.
Miro Krki - Krki “Cug”
Matta Dedonis - Mattavlak
Tona - Noname
Sax Rockefeller - Steamline Inc.
Ivos Sadistiko - Hardliners
Tona je stigao malo ranije kako bi mu ukratko opisao što se događa u Parnjačama i kako se igra. Ekipa je stigla malo iza 21 pa smo krenuli s igrom.

Dosta dugo se radila mapa i odigravao početni krug postavljanja pruga. Do prvog bodovanja smo bili dosta izjednačeni.

Ekipa se nije usudila ulagati i trošiti radnike na proširenja lokomotiva tako da nismo vidjeli kako će taj dio utjecati na tok igre.

Masovno je krenula izgradnja dodatnih gradova pa se uskoro pojavio i problem s nedostatkom tereta.

Igra je i dalje bila dosta izjednačena. Dobro, Tona i Krki su malo zaostali sa prijevozom tereta, ali to nije značilo da su izvan konkurencije. Ovaj puta je krenulo i ubacivanje klipa u kotače pa se Krki najviše iskazao sa dodjelom minus bodova sa kartica drugim igračima. Bilo je tu par šamara kojih se nisam nadao

Još jedna stvar koja mi se sviđa kod igre što nisu uvijek isti gradovi centar događanja, pa je recimo ovaj puta Glina bila najviše okupirana lokomotivama svih igrača
Do samog kraja je bilo neizvjesno tko će pobijediti gdje je na kraju opet Matta pobijedio!
Danas se ostvarilo malo tajnih ciljeva. Nekako su se svi spetljali s gradnjom pruga pa većina nije uspjela povezati svoje gradove iz tajnih ciljeva. S druge strane, ja jedini koji sam to uspio i ostvario oba cilja nisam uspio pobijediti u igri, što je dobro.

Konačni rezultat:
Matta 57
SaleGT 52
Sadistiko 50
Krki 46
Tona 41
Ocjene su danas prštale ko lude: SaleGT i Tona 10, Krki i Matta 9,5, ja 8,5 (više radi toga što je igra trajala skoro 5 sati). Završili smo u 1:55. Da se moglo igrati brže, moglo se, al se bojim ne pretjerano brže. Al dobro, to je ipak igra u 5 igrača.
Sljedeći put ćemo igrati posebni novi mod igre gdje ćemo igrati u parovima 2vs2.
Za kraj Top lista.


Jučer je bio ponedjeljak, a ne utorak kad inače igramo. Za ovaj tjedan sam pripremio zadnju verziju parnjača V0.54. Ponovo sam vratio veličinu grada na samo 1 hex. To je trenutno najveća promjena. Ostalo od promjena je način prijevoza tereta (koji mi je predložio kolega Mario Primorac dok smo bili u Puli na DDI-u.) gdje lokomotive imaju stupiće na koje se nabijaju tereti. To se dosta dobro pokazalo. Druga veća novina su minimalizirane ploče igrača i nove ploče za napredno igranje koje se na kraju pokazalo kao previše opcija, koje jesu zanimljive ali jednostavno nismo stigli isprobati.
Kako je dvojici od ekipe bolje odgovarao ponedjeljak prebacili smo igranje na ponedjeljak.
Okupilo nas se čak 5.
Miro Krki - Krki “Cug”
Matta Dedonis - Mattavlak
Tona - Noname
Sax Rockefeller - Steamline Inc.
Ivos Sadistiko - Hardliners
Tona je stigao malo ranije kako bi mu ukratko opisao što se događa u Parnjačama i kako se igra. Ekipa je stigla malo iza 21 pa smo krenuli s igrom.
Dosta dugo se radila mapa i odigravao početni krug postavljanja pruga. Do prvog bodovanja smo bili dosta izjednačeni.
Ekipa se nije usudila ulagati i trošiti radnike na proširenja lokomotiva tako da nismo vidjeli kako će taj dio utjecati na tok igre.
Masovno je krenula izgradnja dodatnih gradova pa se uskoro pojavio i problem s nedostatkom tereta.
Igra je i dalje bila dosta izjednačena. Dobro, Tona i Krki su malo zaostali sa prijevozom tereta, ali to nije značilo da su izvan konkurencije. Ovaj puta je krenulo i ubacivanje klipa u kotače pa se Krki najviše iskazao sa dodjelom minus bodova sa kartica drugim igračima. Bilo je tu par šamara kojih se nisam nadao

Još jedna stvar koja mi se sviđa kod igre što nisu uvijek isti gradovi centar događanja, pa je recimo ovaj puta Glina bila najviše okupirana lokomotivama svih igrača
Do samog kraja je bilo neizvjesno tko će pobijediti gdje je na kraju opet Matta pobijedio!
Danas se ostvarilo malo tajnih ciljeva. Nekako su se svi spetljali s gradnjom pruga pa većina nije uspjela povezati svoje gradove iz tajnih ciljeva. S druge strane, ja jedini koji sam to uspio i ostvario oba cilja nisam uspio pobijediti u igri, što je dobro.
Konačni rezultat:
Matta 57
SaleGT 52
Sadistiko 50
Krki 46
Tona 41
Ocjene su danas prštale ko lude: SaleGT i Tona 10, Krki i Matta 9,5, ja 8,5 (više radi toga što je igra trajala skoro 5 sati). Završili smo u 1:55. Da se moglo igrati brže, moglo se, al se bojim ne pretjerano brže. Al dobro, to je ipak igra u 5 igrača.
Sljedeći put ćemo igrati posebni novi mod igre gdje ćemo igrati u parovima 2vs2.
Za kraj Top lista.
-
- Reactions:
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2069 puta
- pohvaljen: 1353 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
Čisto dobronamjeran savjet jer zapravo osim po tvojim izvještajima ne poznajem igru ali ne čini li ti se da je igra preduga i da bi to moglo mnoge odbiti? jel ti moguće staviti ograničenje do primjerice 3 sata?
- stoka
- Reactions:
- Postovi: 786
- Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
- Ima zahvala: 731 put
- pohvaljen: 545 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
bome, 5 sati je stvarno previše...zadnji put se pričalo o nešto više od tri, ako se ne varam, vjerojatno je bilo u manje igrača...realno, trebalo bi bit nekih 2 ipo otprilike, po meni...naravno, znam da nije lako izbacivati stvari i sve to balansirati...
čak i da je tebi sadistiko zanimljivije duže i sa više opcija (vjerojatno bi i meni bilo), igra mora ipak imati onu komercijalnu notu...
inače, igra izgleda stvarno vizualno predobro s obzirom da je rađena u kućnoj radinosti...koja je razlika između žutih i crvenih podloga tračnica?a vaši likovi ovako obučeni totalno se uklapaju u igru, i čak bi bilo baza da iste slike budu i u originalnom izdanju bude li se igra izdala...mattavlak je moj favorit...
inače, jesi planirao da igra ide sa hrvatskim nazivima gradova?tu bi se isto dalo nešto komercijalnije izvesti, iako bi i ja naravno bio najsretniji da su hrvatski...al kako nisu zemljopisno ispravno razmješetni, i nije tako bitno...
naravno, ovo su sve finese, mehanika je ključna, ali iz ovih slika ne mogu puno zaključiti o istoj...
ako imaš neku verziju pravila i ako ti nije problem, zalijepi, da malo vidimo...
čak i da je tebi sadistiko zanimljivije duže i sa više opcija (vjerojatno bi i meni bilo), igra mora ipak imati onu komercijalnu notu...
inače, igra izgleda stvarno vizualno predobro s obzirom da je rađena u kućnoj radinosti...koja je razlika između žutih i crvenih podloga tračnica?a vaši likovi ovako obučeni totalno se uklapaju u igru, i čak bi bilo baza da iste slike budu i u originalnom izdanju bude li se igra izdala...mattavlak je moj favorit...
inače, jesi planirao da igra ide sa hrvatskim nazivima gradova?tu bi se isto dalo nešto komercijalnije izvesti, iako bi i ja naravno bio najsretniji da su hrvatski...al kako nisu zemljopisno ispravno razmješetni, i nije tako bitno...
naravno, ovo su sve finese, mehanika je ključna, ali iz ovih slika ne mogu puno zaključiti o istoj...
ako imaš neku verziju pravila i ako ti nije problem, zalijepi, da malo vidimo...
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5026
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3720 puta
- pohvaljen: 3846 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
Trenutno pripremam nova pravila jer ih nisam upgrade-ao kako je igra napredovala. Ma da ovih 5 sati je previše, znam to i sam. Drugi tjedan ću pokušati nešto što bi moglo ubrzati igru.
Što se tiče raznig boja pruga, to su boje igrača, svako ima svoju boju pruga, ništa drugo.
Igra će ići pred izdavače (valjda bude bar jedan zainteresiran
) u ovakvom izgledu s našim gradovima. Pošto su lokomotive povijesno istinite, jer (kako sam dobio info sa foruma zaljubljenika u željeznice) to su najistaknutije parnjače iz tog doba (1900.-1950.).
Cilj mi je da igra traje do 3 sata u 4 igrača a 4 sata u 5 igrača. Hoću li u tome uspjeti, nisam siguran. Već sam svašta mijenjao s tom željom, ali igra i dalje traje i traje
Uskoro dolazim u ZG s njom, čim još malo ispoliram pa ćete moći probati, barem vi koji ste iz Zagreba. (Sorry Stoka, predaleko si mi
)
Što se tiče raznig boja pruga, to su boje igrača, svako ima svoju boju pruga, ništa drugo.
Igra će ići pred izdavače (valjda bude bar jedan zainteresiran

Cilj mi je da igra traje do 3 sata u 4 igrača a 4 sata u 5 igrača. Hoću li u tome uspjeti, nisam siguran. Već sam svašta mijenjao s tom željom, ali igra i dalje traje i traje

Uskoro dolazim u ZG s njom, čim još malo ispoliram pa ćete moći probati, barem vi koji ste iz Zagreba. (Sorry Stoka, predaleko si mi

- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5026
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3720 puta
- pohvaljen: 3846 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
V0.55.
Malo kasnim s izvještajem, ali je opravdan razlog. Ovih dana sam se napokon uhvatio napisati nova pravila za Parnjače. Pošto sam imao stara pravila mislio sam bit će to dan-dva posla, ali sam se grdo prevario! Eto, prošlo je i preko tjedan dana i sinoć sam napokon završio, mada ni to nije 100% pokriveno sve u igri. Ali dobro, ovo će biti dovoljno za testere da mogu shvatiti o čemu se radi i kako se igra.
Inače u utorak na Dan žena nismo preskočili igranje nego samo nisam stigao napisati kako je bilo. Da bude zanimljivije, oprobali smo novi mod igre - igranje u parovima 2vs2. Trebalo nas je čak biti 2vs2vs2, ali od 7 prijavljenih dvoje se nije pojavilo pa smo ipak odigrali 2vs2. Krki se žrtvovao i nije htio igrati čisto da se proba ovaj novi način igranja.

Pa krenimo…
Kako su nastupila krizna vremena, hrvatske i inostrane firme u Hrvatskoj 1900-tih su bile primorane spojiti svoje ljudske i materijalne resurse kako bi imali što više šanse na tržištu. U ovoj igri ispalo je ovako:
Dam Dam & Sadistiko
SaleGT & Tona
U ovom načinu igranja, dozvoljeno je gotovo sve, igrači mogu razmjenjivati savjete, novac i radnike, ali razmjena pruga i bodovanje pruge oba igrača kao jedne nije dozvoljeno.
Planski sam bio uvjeren da će ovaj način igranja jako ubrzati igru i bio sam u pravu.
Od ostalih promjena, bilo je dosta toga. Svi tipovi lokomotiva su ubrzani za 1, smanjena je proizvodnja u dodatnim gradovima, smanjen je broj pomoćnih gradova općenito, smanjen je broj prevezenih tereta do 1. i 2. bodovanja, izbačene su karte plaće koje donose 6 radnika.
Sve ovo bi trebalo srezati trajanje igre.

Kako je sada bilo moguće dogovarati nezatvaranje prolaza za rute barem s jednim igračem to je dosta olakšalo početno postavljanje pruga. Sale i Tona su ubrzo došli do 1. bodovanja. Mislim da je to bilo već u 2. godini u 2. mjesecu.

Bio je to ekspresni prijevoz, do sad neviđen. I tu smo napravili drugu veću grešku. Prva je bila kada smo u prvom krugu postavili terete u gradovima kao da nas ima 6. Druga greška je bila da smo išli odmah na bodovanje nakon što je Tona prevezao dovoljno tereta da okine prvo bodovanje. Kako je on bio prvi igrač po redu u toj godini, to je išlo na štetu svih nas ostalih.

Nakon prvog bodovanja, dečki su još ubrzali i ubrzo su bili već na pola puta do 2. bodovanja. Na sreću tu su se oni nešto malo usporili pa smo Dam Dam i ja uspjeli kroz par poteza doći do pred samo 2. bodovanje (nisam htio završiti igru jer smo bili u zaostatku bodova za Saletom i Tonom.).

Danas se dosta koristilo i klipa u kotače, pa je bilo i par prepucavanja sa minus bodovima firme. Sve u svemu, dečki su bili pobjegli na kojih 5-6 bodova od nas i nismo bili sigurni hoćemo li ih sustići na 2. bodovanju. Dam Dam i ja smo koristili nove Nadogradnje Lokomotiva i s time dosta zaradili love, ali u globalu smo na kraju zaključili da to baš i nisu bile isplative investicije.

Čim su dečki došli na red oni su prevezli dovoljan broj tereta i igra je završila, ali tek nakon što je i zadnji igrač po poretku odigrao svoj potez pa smo na kraju bili izjednačeni po broju prevezenih tereta
. Nakon izbrojanih svih mogućih bodova rezultat je bio sljedeći:

SaleGT & Tona 89
Dam Dam & Sadistiko 87
Jako tijesna pobjeda i da nismo krivo odigrali bodovanje pitanje kakva bi bila situacija. Ocjene su bile: Tona 10, SaleGT 9,5, Dam Dam i ja 9. Igra je trajala 2 sata i kojih 15 minuta, daklem dosta ekspresno za Parnjače u 4 igrača.
Ovaj način igre je također zanimljiv, donosi suradnju između igrača u paru i pojednostavljuje odluke, a i drastično ubrzava igru jer igrači dijele bodove prevezenih tereta i ukupne pobjedničke bodove u igri. Zaključili smo da se Nadogradnja Lokomotiva treba pojednostaviti, ubrzanje lokomotiva je dovelo do toga da se početka igre dosta ubrzao. Ne znam jeli taj dio sad još ono što sam htio, ali za sad ostajemo na ovim brzinama pa ćemo vidjeti još koji put. Sve u svemu, zadovoljniji sam i sad je to već tu negdje pri završnom peglanju igre.

Nakon što su Tona i SaleGT otišli odlučili smo nabaciti jedan 7 Wonders da i Krki nešto odigra večeras
Iako je cijelo vrijeme njurgao da on to ne zna igrati na kraju je uspio pobijediti s vojnom prevlasti.
Evo i ovotjedne topliste.

Uskoro ćemo spojiti ocjenjivanje sa ekipom iz Siska pa će možda već sljedeći puta Top-Lista izgledati skroz drugačije pošto ekipa iz Siska ima također nekih 40-tak igara koje mi nemamo pa me baš zanima ishod novog ocjenjivanja.
Uh, evo i pravila za Parnjače, nek se nađe
https://copy.com/ITSyAmRA1QlAjGdg
Malo kasnim s izvještajem, ali je opravdan razlog. Ovih dana sam se napokon uhvatio napisati nova pravila za Parnjače. Pošto sam imao stara pravila mislio sam bit će to dan-dva posla, ali sam se grdo prevario! Eto, prošlo je i preko tjedan dana i sinoć sam napokon završio, mada ni to nije 100% pokriveno sve u igri. Ali dobro, ovo će biti dovoljno za testere da mogu shvatiti o čemu se radi i kako se igra.
Inače u utorak na Dan žena nismo preskočili igranje nego samo nisam stigao napisati kako je bilo. Da bude zanimljivije, oprobali smo novi mod igre - igranje u parovima 2vs2. Trebalo nas je čak biti 2vs2vs2, ali od 7 prijavljenih dvoje se nije pojavilo pa smo ipak odigrali 2vs2. Krki se žrtvovao i nije htio igrati čisto da se proba ovaj novi način igranja.
Pa krenimo…
Kako su nastupila krizna vremena, hrvatske i inostrane firme u Hrvatskoj 1900-tih su bile primorane spojiti svoje ljudske i materijalne resurse kako bi imali što više šanse na tržištu. U ovoj igri ispalo je ovako:
Dam Dam & Sadistiko
SaleGT & Tona
U ovom načinu igranja, dozvoljeno je gotovo sve, igrači mogu razmjenjivati savjete, novac i radnike, ali razmjena pruga i bodovanje pruge oba igrača kao jedne nije dozvoljeno.
Planski sam bio uvjeren da će ovaj način igranja jako ubrzati igru i bio sam u pravu.
Od ostalih promjena, bilo je dosta toga. Svi tipovi lokomotiva su ubrzani za 1, smanjena je proizvodnja u dodatnim gradovima, smanjen je broj pomoćnih gradova općenito, smanjen je broj prevezenih tereta do 1. i 2. bodovanja, izbačene su karte plaće koje donose 6 radnika.
Sve ovo bi trebalo srezati trajanje igre.
Kako je sada bilo moguće dogovarati nezatvaranje prolaza za rute barem s jednim igračem to je dosta olakšalo početno postavljanje pruga. Sale i Tona su ubrzo došli do 1. bodovanja. Mislim da je to bilo već u 2. godini u 2. mjesecu.
Bio je to ekspresni prijevoz, do sad neviđen. I tu smo napravili drugu veću grešku. Prva je bila kada smo u prvom krugu postavili terete u gradovima kao da nas ima 6. Druga greška je bila da smo išli odmah na bodovanje nakon što je Tona prevezao dovoljno tereta da okine prvo bodovanje. Kako je on bio prvi igrač po redu u toj godini, to je išlo na štetu svih nas ostalih.
Nakon prvog bodovanja, dečki su još ubrzali i ubrzo su bili već na pola puta do 2. bodovanja. Na sreću tu su se oni nešto malo usporili pa smo Dam Dam i ja uspjeli kroz par poteza doći do pred samo 2. bodovanje (nisam htio završiti igru jer smo bili u zaostatku bodova za Saletom i Tonom.).
Danas se dosta koristilo i klipa u kotače, pa je bilo i par prepucavanja sa minus bodovima firme. Sve u svemu, dečki su bili pobjegli na kojih 5-6 bodova od nas i nismo bili sigurni hoćemo li ih sustići na 2. bodovanju. Dam Dam i ja smo koristili nove Nadogradnje Lokomotiva i s time dosta zaradili love, ali u globalu smo na kraju zaključili da to baš i nisu bile isplative investicije.
Čim su dečki došli na red oni su prevezli dovoljan broj tereta i igra je završila, ali tek nakon što je i zadnji igrač po poretku odigrao svoj potez pa smo na kraju bili izjednačeni po broju prevezenih tereta

SaleGT & Tona 89
Dam Dam & Sadistiko 87
Jako tijesna pobjeda i da nismo krivo odigrali bodovanje pitanje kakva bi bila situacija. Ocjene su bile: Tona 10, SaleGT 9,5, Dam Dam i ja 9. Igra je trajala 2 sata i kojih 15 minuta, daklem dosta ekspresno za Parnjače u 4 igrača.
Ovaj način igre je također zanimljiv, donosi suradnju između igrača u paru i pojednostavljuje odluke, a i drastično ubrzava igru jer igrači dijele bodove prevezenih tereta i ukupne pobjedničke bodove u igri. Zaključili smo da se Nadogradnja Lokomotiva treba pojednostaviti, ubrzanje lokomotiva je dovelo do toga da se početka igre dosta ubrzao. Ne znam jeli taj dio sad još ono što sam htio, ali za sad ostajemo na ovim brzinama pa ćemo vidjeti još koji put. Sve u svemu, zadovoljniji sam i sad je to već tu negdje pri završnom peglanju igre.
Nakon što su Tona i SaleGT otišli odlučili smo nabaciti jedan 7 Wonders da i Krki nešto odigra večeras

Evo i ovotjedne topliste.
Uskoro ćemo spojiti ocjenjivanje sa ekipom iz Siska pa će možda već sljedeći puta Top-Lista izgledati skroz drugačije pošto ekipa iz Siska ima također nekih 40-tak igara koje mi nemamo pa me baš zanima ishod novog ocjenjivanja.
Uh, evo i pravila za Parnjače, nek se nađe

https://copy.com/ITSyAmRA1QlAjGdg
- Igor
- Reactions:
- Postovi: 446
- Pridružen/a: 08 vel 2014, 15:27
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 196 puta
- pohvaljen: 402 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
Lijepo je vidjeti da Parnjače napreduju...prošlo je nešto vremena od kada sam igrao i čini se da ima priličan broj promjena a i "preletio " sam pravila,pa se ispričavam ako je odgovor očigledan ali imao bih par pitanja:
1.) Radi li se o kartama pogonjenoj igri ili kartama podpomognutoj igri?
2.) Stranica 8. Karte -
"Igrači u svakom krugu dobivaju nove karte za
kupovinu. Broj karata ovisi o broju igrača i uvijek je za
jedan više od broja igrača."
U igri sa tri igrača svaki igrač dobiva 4 karte Tajnih ciljeva? i da li je to max dozvoljenih karata u slučaju tri igrača? Kako pravilo ispod toga čini mi se kontradiktorno
"Igrači mogu kupljenu kartu odigrati odmah ili je
sačuvati za kasnije, ali na kraju godine na Fazi Čišćenja
moraju odbaciti višak karata do dozvoljenih 5.
3.) LICITACIJA
"Igrači tajno licitiraju za
željenu plaću i broj radnika
za taj krug igre...." Da li je broj radnika ograničen?
4.)"AKCIJE:
Igrači mogu poduzimati razne akcije na ploči
Akcija. Prije pregleda svih akcija pogledajmo od čega
se sastoji jedna od akcija:..." Ako mogu predložiti "Unutar operativne faze moguće je napraviti nekoliko akcija..." ili "Unutar faze Akcije svaki igrač ima nekoliko opcija...."
5.) Stranica 4. pravilo 7. Postavljanje seta pruga:
"Ostatak pločica će biti dostupne za kupnju
tokom igre i zovemo ih zaliha pruge igrača.
Pod Akcije izlistana opcija 7. IZGRADNJA 1/2 PRUGE (Jedna do dvije pruge pretpostavljam?)
"Igrač mora postaviti 1/2 od svojih
(ne iz svojih zaliha) pločica pruge na
ploču igre."
Od kuda dolaze ove pruge koje ne smiju biti uzete iz zaliha?
Da li firme igrača trpe ukoliko koriste prugu koju je izgradila druga firma,da li prilikom spajanja na dio pruge pod kontrolom neke druge firme igrač plaća extra za polaganje pruge?
Hvala.
1.) Radi li se o kartama pogonjenoj igri ili kartama podpomognutoj igri?
2.) Stranica 8. Karte -
"Igrači u svakom krugu dobivaju nove karte za
kupovinu. Broj karata ovisi o broju igrača i uvijek je za
jedan više od broja igrača."
U igri sa tri igrača svaki igrač dobiva 4 karte Tajnih ciljeva? i da li je to max dozvoljenih karata u slučaju tri igrača? Kako pravilo ispod toga čini mi se kontradiktorno
"Igrači mogu kupljenu kartu odigrati odmah ili je
sačuvati za kasnije, ali na kraju godine na Fazi Čišćenja
moraju odbaciti višak karata do dozvoljenih 5.
3.) LICITACIJA
"Igrači tajno licitiraju za
željenu plaću i broj radnika
za taj krug igre...." Da li je broj radnika ograničen?
4.)"AKCIJE:
Igrači mogu poduzimati razne akcije na ploči
Akcija. Prije pregleda svih akcija pogledajmo od čega
se sastoji jedna od akcija:..." Ako mogu predložiti "Unutar operativne faze moguće je napraviti nekoliko akcija..." ili "Unutar faze Akcije svaki igrač ima nekoliko opcija...."
5.) Stranica 4. pravilo 7. Postavljanje seta pruga:
"Ostatak pločica će biti dostupne za kupnju
tokom igre i zovemo ih zaliha pruge igrača.
Pod Akcije izlistana opcija 7. IZGRADNJA 1/2 PRUGE (Jedna do dvije pruge pretpostavljam?)
"Igrač mora postaviti 1/2 od svojih
(ne iz svojih zaliha) pločica pruge na
ploču igre."
Od kuda dolaze ove pruge koje ne smiju biti uzete iz zaliha?
Da li firme igrača trpe ukoliko koriste prugu koju je izgradila druga firma,da li prilikom spajanja na dio pruge pod kontrolom neke druge firme igrač plaća extra za polaganje pruge?
Hvala.
17.47 C. KAMIKAZES ATTACK ALONE....
- sadistiko
- Reactions:
- Postovi: 5026
- Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
- Lokacija: Petrinja
- Ima zahvala: 3720 puta
- pohvaljen: 3846 puta
- Kontakt:
Re: Parnjače
Kao prvo PUUUUNOOOO hvala za ovakve komentare!!!
Ovo će svakako pomoći da isčistim pravila.
Naravno da ima štete. Svaki puta kada punom lokomotivom prelaziš preko tuđih pruga. Prijevoz preko tuđih pruga se plaća 5 Kr po teretu po pločici (hexu). Tako da se ne isplati predaleko putovati tuđom prugom. Inače, više se ne plaća samo postavljanje pruge na ploču igre, nego ih plaćaš kad ih nabavljaš iz svojih zaliha.
Hvala još jednom i svakako potičem još ovakvih konstruktivnih komentara.
Ovo će svakako pomoći da isčistim pravila.
Podpomognuta bi ja rekao definitivno, pošto možeš proći kroz igru da nikad ni ne koristiš karte. Ali svakako to nije dobra taktika jer karte mogu pomoći u napretku ili usporavanju drugih.Igor je napisao/la:Lijepo je vidjeti da Parnjače napreduju...prošlo je nešto vremena od kada sam igrao i čini se da ima priličan broj promjena a i "preletio " sam pravila,pa se ispričavam ako je odgovor očigledan ali imao bih par pitanja:
1.) Radi li se o kartama pogonjenoj igri ili kartama podpomognutoj igri?
Uh, taj dio ću morati ponovo napisati. Definitivno nije dobro objašnjeno. Treba razlikovati karte Tajnih ciljeva i Karte Događaja. One su čak i drugih dimenzija. Tajne ciljeve igrači dobivaju u setupu i svako dobiva 2 komada (mada se nešto razmišljam da to proširim na 3, ali o tom potom). Dok Karte događaja dolaze u izlog (možda bi trebao koristiti taj izraz) gdje onda igrači mogu preko akcije kupnja karte kupiti kartu po cijeni koja ovisi o tome u kojem je mjesecu krug igre.2.) Stranica 8. Karte -
"Igrači u svakom krugu dobivaju nove karte za
kupovinu. Broj karata ovisi o broju igrača i uvijek je za
jedan više od broja igrača."
U igri sa tri igrača svaki igrač dobiva 4 karte Tajnih ciljeva? i da li je to max dozvoljenih karata u slučaju tri igrača? Kako pravilo ispod toga čini mi se kontradiktorno
"Igrači mogu kupljenu kartu odigrati odmah ili je
sačuvati za kasnije, ali na kraju godine na Fazi Čišćenja
moraju odbaciti višak karata do dozvoljenih 5.
Da, na samim kartama za licitaciju piše za koliko para/radnika licitiraš. Ovaj dio služi za određivanje poretka igrača ali i koliko ćeš uzeti para/radnika za ovaj krug igre (godinu).3.) LICITACIJA
"Igrači tajno licitiraju za
željenu plaću i broj radnika
za taj krug igre...." Da li je broj radnika ograničen?
Da, i to je loše sročeno. Hvala Igore4.)"AKCIJE:
Igrači mogu poduzimati razne akcije na ploči
Akcija. Prije pregleda svih akcija pogledajmo od čega
se sastoji jedna od akcija:..." Ako mogu predložiti "Unutar operativne faze moguće je napraviti nekoliko akcija..." ili "Unutar faze Akcije svaki igrač ima nekoliko opcija...."
Postoje pločice pruga koje trenutno posjeduješ, one u zalihama su dostupne za kupnju ako ti zatreba još pruga. U igru krećeš sa samo 6 komada pruge (ako zanemarimo onih 6 koje se postavljaju na ploču u postavljanju igre). Sve ovo je bilo potrebno kako bi se ubrzao onaj spori start koji smo obično imali u prvim verzijama igre.5.) Stranica 4. pravilo 7. Postavljanje seta pruga:
"Ostatak pločica će biti dostupne za kupnju
tokom igre i zovemo ih zaliha pruge igrača.
Pod Akcije izlistana opcija 7. IZGRADNJA 1/2 PRUGE (Jedna do dvije pruge pretpostavljam?)
"Igrač mora postaviti 1/2 od svojih
(ne iz svojih zaliha) pločica pruge na
ploču igre."
Od kuda dolaze ove pruge koje ne smiju biti uzete iz zaliha?
Uh, eto još jednog nedostatka! Opet hvala!Da li firme igrača trpe ukoliko koriste prugu koju je izgradila druga firma,da li prilikom spajanja na dio pruge pod kontrolom neke druge firme igrač plaća extra za polaganje pruge?
Hvala.
Naravno da ima štete. Svaki puta kada punom lokomotivom prelaziš preko tuđih pruga. Prijevoz preko tuđih pruga se plaća 5 Kr po teretu po pločici (hexu). Tako da se ne isplati predaleko putovati tuđom prugom. Inače, više se ne plaća samo postavljanje pruge na ploču igre, nego ih plaćaš kad ih nabavljaš iz svojih zaliha.
Hvala još jednom i svakako potičem još ovakvih konstruktivnih komentara.