MEGA Civilization Day

Teme vezane uz događaje i okupljanja na kojim se igraju društvene igre
Avatar
Ron_Swanson
Reactions:
Postovi: 142
Pridružen/a: 09 ruj 2015, 16:27
Ima zahvala: 80 puta
 pohvaljen: 91 put
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Ron_Swanson »

Zbivanja na Istoku:

Nakon prvih ekspanzija civilizacija i sitnih preotimanja teritorija krenule su i prve karte nesreci, cija je prva ozbiljna zrtva bila parthia. Ostavsi bez svih gradova na samom sjeveru karte, Parthia odlucuje dic ruke od svega i povuc se iz igre. Na njegovo mjesto dosli su barbari sa svojim prvim gradovima. Vrlo brzo nakon toga sklopljen je prvi sporazum o ne napadanju izmedu Sabe, Egipta i Nubie.

Perzija je od pocetka gradila svoje carstvo u miru i odrzavala visoki broj gradova sto se je u konacnici pokazalo dobitnom kombinacijom. Babilon je tokom igre pokusao sirit svoje krake po sjeveru, na istok i arapski poluotok ali u sitnim konfliktima sa svih strana i pogadan konstantnim poplavama i ostalim nedacama babilon nije uspio u svojim naumima.
Asirci koji su zatvarali dobar dio granice istoka preka zapadu su prolazili valjda kroz najvecu "Rollercoaster" voznju od svih civilizacija. Konstantan rast na 7 i vise gradova, te za svega dva kruga pad na jedva 2 grada , i tako nekoliko puta tokom igre su bili glavni razlozi sto asirci nisu osvojili vise bodova na kraju igre. Ali uz stalo "naguravanje" sa babilonom, blokiranje hattia sa zapada, borbu sa barbarima na sjeveru , i konstante nedace poput gradanskih ratova koje su pogadale Asirce kad je najmanje trebalo , ipak su opstali i pokazali da ne treba dizar ruke u ovoj igri pri prvim problemima.

Na jugu gdje su se smjestili Sabi, Egipcani i Nubia sve teklo mirnim putem, sporazum nam je omogucio mirni napredak nasih civilizacija, i nakon pocetnih problema sa limitima nasih regija i pustinjskih djelova, svi razvijamo agrikulturu i stavljamo pustinje pod kontrolu. Naravno, poplave cikloni, gradanski ratovi i suse nam stalno kvare planove i sprijecavaju nas da ojacamo civilizacije i krenemo prema zapadu.

Negdje oko devetog kruga Istog sklapa potpuni sporazum o ne napadanju (osim tu i tamo preotimanja i posudivanja nekih djelova :D) i krece u igranje jedne potpuno drugacije igre. Bazirali smo se na izgradnji sto veceg broja gradova i na uspjesnoj medusobnoj trgovini koja nam je omogucila stalan napredak nasih civilizacija. No napomenuo bi tu ponovno da su nam nesrece nanasale konstantno veliku stetu.

U zadnjem djelu igre zapad izmoren od medusobnih ratova krece lagano prema istoku. Hatti su pokusali preko Asiraca, te Kartaga preko afrike. No Hatti su ubrzo ostali bez goriva, i tome u prilog nisu isli i piratski gradovi koji su mu izbili na teritoriju. U africi egipat uspjesno blokira kartagu, kasnije pridruzuje i nubia te zajednickim snagama u potpunosti izguravaju kartazane sa istoka.

U par navrata su navrataili i spanjolci(Iberia) na obalu nila, vjerovatno izgubljenim u potrazi za el doradom, no bilo kakvi pokusaju vrlo brzo padaju u vodu.

Jedna bitna napomena za kraj: Ni krivi ni duzni grali smo duplo tezu igru no sto smo trebali igrat, jer smo prilikom postavljanja igre umjesali duplo vise karata nesreci nego sto smo trebali, tako da bi se cjela igra odvijala drugacije, Bilo bi vise ratova i preotimanja teritorija, i istok sigurno nebi bio prisiljen sklopit mirni sporazum.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Ron_Swanson za post (ukupno 3):
Valsimsadistikokockica
Avatar
Valsim
Reactions:
Postovi: 3146
Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 2325 puta
 pohvaljen: 2413 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Valsim »

Super su vam izvještaji ekipa :thumbs .

Vidim da je partija bila epskih proporcija i da se držalo pravih povijesnih činjenica. Šteta jedino za previd s karticama nedaća, no što je tu je.

Čestitke Miri na veličanstvenoj pobjedi :bravo .
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
Avatar
sadistiko
Reactions:
Postovi: 4978
Pridružen/a: 15 ožu 2013, 08:04
Lokacija: Petrinja
Ima zahvala: 3609 puta
 pohvaljen: 3731 put
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la sadistiko »

U Ron me pretekao, sad ja ne moram pisati puno širi i pun slika izvještaj ;-)
slika
Avatar
Shich
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 3590
Pridružen/a: 12 stu 2012, 13:43
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 1140 puta
 pohvaljen: 1560 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Shich »

U čemu smo griješili u prvoj partiji:

1. Setup karata:

Iako je nekoliko osoba preuzelo posao oko toga, napravljena je velika greška koja je jako utjecala na cijelu igru. Nikad se ne miješaju karte iz plavog i narančastog seta, a mi smo igrali sa dvostrukim brojem calamity-ja što je enormno utjecalo na tijek i brzinu igre. Manja greška koja se također potkrala jest da se non-tradable calamity uvijek stavlja na dno, ALI tradable calamity se miješa u zadnjih 9 karata svakog špila.

2. Miješanje discarda:

Kao i početnom setupu, non-tradable calamity ide na dno, a iznad njega se nalaze ostale karte iz discarda u koje je umješan i tradable calamity.

3. Beneficiary:

Malo je zbunjujuće jer se definicija pojavljuje na par mjesta, a mi smo ignorirali najbitniju - vezanu za calamity-je. Dakle, kod calamity-ja, beneficiary je uvijek osoba koja ti je dala calamity, a ako se ne može utvrditi tko ju je dao ili ako je izvučena iz špila, onda se gleda broj gradova u stocku pa broj tokena u stocku. Mi smo to radili samo sa treachery-jem.

4. Istočni i zapadni blok

Sandro je to najbolje primjetio, istok i zapad su zapravo igrali različite i odvojene igre. Svaki blok se bavio svojim calamity-ijma koje nije mogao slati na susjede iz drugog bloka makar su jedni pokraj drugih na mapi. Ovo je zapravo druga najveća greška u igri. Istočni i zapadni blok su tijekom cijele igre povezani, OSIM u slučaju non-tradable calamity-ja. Ta vrsta calamity-ja se MORA razriješiti u bloku u kojem se nalazi igrač. SVE ostalo se može dogoditi i/ili odabrati igrače iz drugog bloka. To radi veliki balans na cijeloj ploči kojeg u našem slučaju nije bilo jer smo radili dva manja balansa po blokovima.

Primjera radi, kad je Saba gubila 3 grada zbog tax revolta, igrač koji je imao najmanje gradova na ploči bila je Kartaga sa 1 ili 2 grada, a ne Egipat sa 4.

5. trade karata:

Nikad se ne smije spominjati koje calamity-je imaš u ruci u trade-u, a kamoli ih pokazivati što je postala uobičajena praksa u drugoj polovici igre. Možda se to ne bi prakticiralo da smo bili svjesni benefita koji imamo kad nekome uvalimo calamity.

Sve u svemu, nismo promašili puno pravila, ali smo baš promašili neka koja su jako utjecala na sve.
Sad znamo za drugi put. :D

Ali kako god bilo, nema razloga za odustajenjem od igre kad se padne na malo populacije u igri jer postoji dovoljno balansera. ;)
Darkseid
Reactions:
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Darkseid »

U par navrata su navrataili i spanjolci(Iberia) na obalu nila, vjerovatno izgubljenim u potrazi za el doradom, no bilo kakvi pokusaju vrlo brzo padaju u vodu.

Jedna bitna napomena za kraj: Ni krivi ni duzni grali smo duplo tezu igru no sto smo trebali igrat, jer smo prilikom postavljanja igre umjesali duplo vise karata nesreci nego sto smo trebali, tako da bi se cjela igra odvijala drugacije, Bilo bi vise ratova i preotimanja teritorija, i istok sigurno nebi bio prisiljen sklopit mirni sporazum.
To zaboravio, Španjolci su otvorili i Ambasadorski ured u Perziju, ali ubrzo ga i izgubili

Iako je nekoliko osoba preuzelo posao oko toga, napravljena je velika greška koja je jako utjecala na cijelu igru.
3 osobe su radile posao taj, da ste vas ostalih 9 pomogle nebi se to desilo, a ne da ja i bruno tražimo pomoć kad slazemo zapad, vi nas mlako gledate, a Nikola sam slaže istok blok, pecka onda zbog nedostatka pomoći pri setupa igre, pogotovo kad očito neki znaju manje neki ništa oko setupa i lagano, jako lagano predvidiš neku rečenicu u 50 stranica pravila ;) 8-) :mrgreen: :bleh .... na kraju svi nesreće su bile jednake za sve :twisted:
Primjera radi, kad je Saba gubila 3 grada zbog tax revolta, igrač koji je imao najmanje gradova na ploči bila je Kartaga sa 1 ili 2 grada, a ne Egipat sa 4.
Ali meni ovo nema tematskog smisla kaj si napiso u vezi blokova, kakvog smisla tematski ima da Carthaga je beniferiry za Sabu i dobije njegove gradove/unite kad je kapitalna pozicija Carthage udaljena od Sabe metar u mapi i 3 države medusobno u granici :S

Ovo ima veze tematski s svakom kartom katastrofe, kako Rim moze pogoditi epidemija koja je tematski počela u Perziji ili glad utjecat na Rim koja je nastala u Sabi

Da ne kazem brzali smo s tim razrjesenjima na veliko
Avatar
Shich
Redovni član udruge
Reactions:
Postovi: 3590
Pridružen/a: 12 stu 2012, 13:43
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 1140 puta
 pohvaljen: 1560 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Shich »

Ma znam, pravila su katastrofalno napisana. Ne vjerujem da bi bilo bolje setupano da nas je 12 radilo umjesto 3. Iskreno, to je jedini dio pravila koji sam preskočio kod čitanja jer se ionako radi na licu mjesta.

Tematski nema smisla, ali kako drugačije utjecati na ljude na drugom kraju karte koji su dogovorili mirovni sporazum? Nikako. Miro se žali što u igri fali nešto čime se može pomagati saveznicima, a mi na zapadu smo se žalili što nitko nije ništa poduzimao po pitanju Mire i njegovih konstantih 7-9 gradova. Na pola igre se već vidjelo tko će pobjediti. Tako da ipak glasam za manje tematskog smisla na račun zanimljivije igre.
Darkseid
Reactions:
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Darkseid »

Miro se žali što u igri fali nešto čime se može pomagati saveznicima, a mi na zapadu smo se žalili što nitko nije ništa poduzimao po pitanju Mire i njegovih konstantih 7-9 gradova. Na pola igre se već vidjelo tko će pobjediti
Da ali ne radi toga što nismo mogli utjecat na Miru, problem je nastao kaj smo igrali na mapi za 13 igrača a jedan igrač je odusto nakon 1,2h igre, igrač koji je graničio s Mirom ( perzija), Juretom ( Babilon) i Sandrom ( Sirija)

Pogledaj u pravila igre strana mislim 13,14 il neka veca taj setup mape. Odlaskom Parthiškog igrača je nastala rupa, jer da je Parthija ostala efektivno bi balansirala i Perziju i Babilon svojim akcijama i potezima.

Nisu calamityi i kaj Zapad nije ogo utjecat na Istok otliko krivi koliko kad jedan igrač ode stvara se rupa, da barbari i pirati to uzmu ali ti botovi efektivno se riješe 2 kruga i zauzmu ti novoslobodni gradovi
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la stoka »

sadistiko je napisao/la:U Ron me pretekao, sad ja ne moram pisati puno širi i pun slika izvještaj ;-)
daj bar koju sliku nabaci. I cestitke na bronci.
Avatar
stoka
Reactions:
Postovi: 786
Pridružen/a: 09 pro 2014, 19:17
Ima zahvala: 731 put
 pohvaljen: 545 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la stoka »

Vidim, svi samo o nesrecama u izvjestaju, onda se ispostavi da je krivi setup,haha. Kad ste se sa toliko nesreca izborili za mjesto pod suncem, onda iduci put mozemo ocekivat nevideni prosperitet.
Avatar
Valsim
Reactions:
Postovi: 3146
Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
Lokacija: Zagreb
Ima zahvala: 2325 puta
 pohvaljen: 2413 puta
Kontakt:

Re: MEGA Civilization Day

Post Postao/la Valsim »

sadistiko je napisao/la:U Ron me pretekao, sad ja ne moram pisati puno širi i pun slika izvještaj ;-)
Eh to vas pitam. Hoćemo još, hoćemo još, hoćemo još :D .
I dajte nam neke sexy fotke da si možemo izvizualizirat kako je to izgledalo ;) .
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
Odgovori

Natrag na “Društveni događaji”