Ako itko ima ideju, molio bi preporuku za igru. Dosta sam rovario po redditu i skrolao po bgg, ali nisam našao ništa zapravo kaj bi odgovaralo mojim željama, pa ako netko ima neku ideju...
glavni uvjet je da igra ima asymmetrical/variable player power, tj. da svaki igrač igra nekom frakcijom/likom/civilizacijom koja ima sebi svojstvene abilitije. super bi bilo kad bi igra legla u rang težine 2-3 na bbg. isto tak da je user friendly tj. da se da u nekih 10-15 minuta objasnit i da su pravila evidentna. ima igara npr imperial setlers ili možda cosmic encounter, ali mi se čini da takve igre nisu user friendly tj. da kad ju nekom objašnjavaš nemreš objasnit sve karte i sve scenarije. npr. pravila catana su evidentna i tak nešto, težinom catana bi zapravo bilo ok. ak bi tema bila implementirana u igru bi isto bilo super, ali nije nužno. dužina do 2 sata.
crocodilehun je napisao/la: ↑06 ruj 2023, 10:45
Ako itko ima ideju, molio bi preporuku za igru. Dosta sam rovario po redditu i skrolao po bgg, ali nisam našao ništa zapravo kaj bi odgovaralo mojim željama, pa ako netko ima neku ideju...
glavni uvjet je da igra ima asymmetrical/variable player power, tj. da svaki igrač igra nekom frakcijom/likom/civilizacijom koja ima sebi svojstvene abilitije. super bi bilo kad bi igra legla u rang težine 2-3 na bbg. isto tak da je user friendly tj. da se da u nekih 10-15 minuta objasnit i da su pravila evidentna. ima igara npr imperial setlers ili možda cosmic encounter, ali mi se čini da takve igre nisu user friendly tj. da kad ju nekom objašnjavaš nemreš objasnit sve karte i sve scenarije. npr. pravila catana su evidentna i tak nešto, težinom catana bi zapravo bilo ok. ak bi tema bila implementirana u igru bi isto bilo super, ali nije nužno. dužina do 2 sata.
Ako trazis bas asimetricno, u zadnje vrijeme su izasli Merchants Cove i Free Radicals. Ali ovdje imas problem kod objasnjavanja pravila jer svaki igrac igra neki drugi mini game tako da zapravo trebas svakome igracu objasniti njegova pravila.
A sto se tice variable player powers, uglavnom mi padaju na pamet ili coop igre ili igre koje imaju dosta kartica. Npr. Flash Point: Fore Rescue je coop, nema nikakvih kartica i sl., a svatko ima svog lika koji je malo drugaciji. S druge strane Architects of the West Kingdom se moze igrati s varijabilnim likovima ali ima dosta kartica. Iako kartice slijede neku generalnu ikonografiju, nemaju tekst. Ne znam koliko ti je to prihvatljivo.
hvala na preporukama. smallworld mi se čini prebazičan i kao da bi ga se brzo zasitio, bez obzira na varijacije.
architects ću malo detaljnije pogledati. kartice nisu problem ak su evidentne. u smislu da stoje na stolu i u pravilu treba objasniti ikonografiju. ono kaj bi htio izbjeć su neevidentne stvari npr unmatched. teško je casual i random ljude uvući u igru kad novi igrači zapravo ne znaju sve mogućnosti i kaj mogu očekivati od drugog igrača jer nemaju pojma kaj sve ima u decku. drugi primjer neevidentog bi bila npr neka kartica koja je u odnosu na druge kartice u igri crap. npr. u terminologiji mtg, npr da je karta common sa slabim učinkom i da među drugim karticama ima sličnih kartica koje jednostavno rade bolje stvari. nov igrač nemre onda nikak procjenit vrijednost ponuđene kartice, jer ne zna da postoje i bolje. takvu igru bi htio izbjeć. igra bi trebala bit kolkotolko pristupačna za sve.
Tyrants of the underdark. Meni recimo odličan DB area control game s puno interakcije, pravila su relativno jednostavna, ok deck builder je no možeš gledati da ce vam se deckovi dosta razlikovati i ima više frakcija a kombiniraš dvije za svaki game, pa je i tu neki vid raznolikosti.
Meni se cinilo da si bas opisao terra mysticu (izuzev tezine)
Terra Novu nisam igrao al sam pogledao puno komentara, navodno je poprilicno jednostavna i plitka, ustvari jedino pozitivno je da je dobar uvod za Terra Mysticu
A sto se tice tezine Terra Mystice, da teza je od Catana, al se ne bih bas slozio sa BGG 3.97