Karte iz Road to Mirkwood (1.c 6.AP)
Postano: 19 ruj 2013, 10:54
Šesto je najbolje proširenje iz prvog ciklusa proširenja. Ajmo vidjeti zašto 
Heroj
Dain Ironfoot (Leadership 11/1/2/3/5) Dwarf. While Dain Ironfoot is ready, Dwarf characters get +1 [ATK] and +1 [Willpower]. Da je u ovom proširenju ovo jedina karta, bilo bi to vrijedno proširenje
Malo pretjerujem, ali s razlogom. Ovo je jedan od najjačih heroja u igri i to zbog svojeg globalnog efekta. Pojačava sve patuljke, bili oni heroji ili saveznici, a time je ovo baza i ključan dio (gotovo) svakog dwarf decka. Najbitniji dio njegovog efekta je davanje +1WP svakom patuljku, čine patuljci lakše/odlično prolaze kroz ključan dio igre. Praktički je najbolji quester u igri, jer ne exhausta da bi questao, nego to radi preko drugih likova (njihovim pojačavanjem). Efektivno kao da questa sa 5-10WP, a ponekad i do 15WP.
Do faze borbe, Dain često više neće biti spreman tj. pojačavati napade (jer je odličan branitelj), ali to nije ni tako bitno, jer su patuljci često jaki ili barem solidni napadači i na puno drugih načina im se može pojačati napad. Zbog pojačanja napada je dobar kandidat za Unexpected Courage (da prvo može obraniti), ali patuljci imaju i drugih načina kako readyjati svog heroja. Odličan heroj i razlog zašto treba kupiti ovo proširenje prije Khazad-Dum deluxe proširenja ili Hobbit saga proširenja.
Eventi
Astonishing Speed (Spirit 3) Action: Until the end of the phase, all Rohan characters get +2 [Willpower] Skupi, ali moćan event. Isplativ je već na 2-3 lika (kad daje 4-6 WP), ali čini čudesa kad je u igri mnoštvo Rohan likova, staging area vrvi neprijateljima i lokacijama, a za proći fazu scenarija treba 10-15 ili više progress tokena. Zbog ove karte je Nor am I a Stranger jaka karta, kad svaki dodatni lik u questanju znači +2WP. Odlična karta u Rohan decku za kojeg se treba malo pripremiti.
Shadow of the Past (Neutral Cost: 2) Action: Move the top card of the encounter discard pile to the top of the encounter deck. Prvi neutralni event, ako se ne varam. Nije jeftin, ali je jako moćan. Ima lokacija koje želite ponovno posjetiti zbog neke pogodnosti. Ili si ovom kartom namjestite Treachery koji ne radi baš nikakvu štetu. Ili shadow kartu bez efekta. Ili nekog slabog neprijatelja kojeg je lako eliminirati. A u nekim scenarijima ova karta može vratiti Objective kartu koju su igrači izgubili. Ili pomaže kad treba pogoditi cijenu ili naziv prve karte neprijateljskog decka. Rijedak je scenarij u kojem neće biti koristan ovaj odličan event.
Dawn Take You All (Leadership 2) Play after shadow cards have been dealt, before any attacks have resloved. Combat Action: Each player may choose and discard 1 facedown shadow card from an enemy with which he is engaged. Učinkovito rješavanje shadow efekata, pogotovo korisno u scenarijima gdje su ti efekti posebno jaki i/ili česti.
Rumour from the Earth (Lore 0) Action: Look at the top card of the encounter deck. Then, you may pay 1 [Lore] resource to return Rumour from the Earth to your hand. Dobro je znati neposrednu budućnost, radi eventualne pripreme ili barem možete plakati kad znate kaj vas čeka (a ne možete ništa napraviti da to spriječite
) Posebno je vrijedna karta u scenarijima kad treba pogoditi cijenu, tip ili naziv karte s neprijateljskog kupa.
Attachment
Dunedain Signal (Leadership 1) Signal. Attach to a hero. Attached hero gains sentinel. Action: Pay 1 resource from attached hero's pool to attach Dunedain Signal to another hero. Još jedan dunedainski signal. Ovaj će heroju dati mogućnost obrane tuđih napada. Ako se ne varam, nema napadača koji zahtjevaju sentinel branitelja, pa je ovo beskorisna karta u solo igranju, ali dobra sa više igrača.
Support of the Eagles (Tactics 3) Boon. Attach to a [Tactics] hero. Action: Exhaust Support of the Eagles to choose an Eagle ally. Until the end of the phase, attached hero adds that ally's [Attack] or [Defense] (choose 1) to its own. Skupi attachment koji je beskoristan izvan Eagle deckova tj. treba vam barem još 1 Eagle saveznik za iskoristiti ju. Srećom ima jakih Eagle napadača i branitelja, pa je ovo koristan dodataka Tactics heroju branitelju ili napadaču. A sa ispod opisanim Eagle saveznikom, ovo može pretvoriti svakog heroja u stroj za ubijanje (i obranu).
Saveznici
Eagles of the Misty Mountains (Tactics 4/2/2/2/4) Creature. Eagle. Eagles of the Misty Mountains cannot have restricted attachments. Eagles of the Misty Mountains gets +1 [Attack] and +1 [Defense] for each facedown attachment it has. Response: After another Eagle character leaves play, you may attach that card facedown to Eagles of the Misty Mountains. Skupi, ali jako moćni Orao koji s vremenom može postati pravi stroj za ubijanje i obranu. A onda sa gornjim attachmentom pojačava Tactics heroje samim time što je u igri. Sve zajedno je moćna kombinacija. Treba vremena i resursa da se svi kotači pokrenu, ali kad se pokrenu, onda je to skoro nezaustavljiv stroj.
Mirkwood Runner (Lore 3/1/2/0/2) Silvan. Scout. While Mirkwood Runner is attacking alone, the defending enemy doesn not count its [Defense] Još jedan vilenjak koji sam riješi neprijatelje sa 2hp i manje zbog svojeg efekta. Ako ga se ojača, onda može riješiti i snažnije neprijatelje. Nije jeftin, ali može par krugova dobro raditi svoj posao.
West Road Traveller (Spirit 2/2/0/0/1) Response: After you play West Road Traveller from your hand, switch the active location with any other location in the staging area. Još jedan lakoginući savezni koji dobro questa, može pomoći s manipulacijom lokacija.
Završni AP Mirkwood ciklusa donosi jako izazovan i zabavan scenarij, ali ga posebno izdvaja odličan heroj i dobre igraće karte.

Heroj
Dain Ironfoot (Leadership 11/1/2/3/5) Dwarf. While Dain Ironfoot is ready, Dwarf characters get +1 [ATK] and +1 [Willpower]. Da je u ovom proširenju ovo jedina karta, bilo bi to vrijedno proširenje


Eventi
Astonishing Speed (Spirit 3) Action: Until the end of the phase, all Rohan characters get +2 [Willpower] Skupi, ali moćan event. Isplativ je već na 2-3 lika (kad daje 4-6 WP), ali čini čudesa kad je u igri mnoštvo Rohan likova, staging area vrvi neprijateljima i lokacijama, a za proći fazu scenarija treba 10-15 ili više progress tokena. Zbog ove karte je Nor am I a Stranger jaka karta, kad svaki dodatni lik u questanju znači +2WP. Odlična karta u Rohan decku za kojeg se treba malo pripremiti.
Shadow of the Past (Neutral Cost: 2) Action: Move the top card of the encounter discard pile to the top of the encounter deck. Prvi neutralni event, ako se ne varam. Nije jeftin, ali je jako moćan. Ima lokacija koje želite ponovno posjetiti zbog neke pogodnosti. Ili si ovom kartom namjestite Treachery koji ne radi baš nikakvu štetu. Ili shadow kartu bez efekta. Ili nekog slabog neprijatelja kojeg je lako eliminirati. A u nekim scenarijima ova karta može vratiti Objective kartu koju su igrači izgubili. Ili pomaže kad treba pogoditi cijenu ili naziv prve karte neprijateljskog decka. Rijedak je scenarij u kojem neće biti koristan ovaj odličan event.
Dawn Take You All (Leadership 2) Play after shadow cards have been dealt, before any attacks have resloved. Combat Action: Each player may choose and discard 1 facedown shadow card from an enemy with which he is engaged. Učinkovito rješavanje shadow efekata, pogotovo korisno u scenarijima gdje su ti efekti posebno jaki i/ili česti.
Rumour from the Earth (Lore 0) Action: Look at the top card of the encounter deck. Then, you may pay 1 [Lore] resource to return Rumour from the Earth to your hand. Dobro je znati neposrednu budućnost, radi eventualne pripreme ili barem možete plakati kad znate kaj vas čeka (a ne možete ništa napraviti da to spriječite

Attachment
Dunedain Signal (Leadership 1) Signal. Attach to a hero. Attached hero gains sentinel. Action: Pay 1 resource from attached hero's pool to attach Dunedain Signal to another hero. Još jedan dunedainski signal. Ovaj će heroju dati mogućnost obrane tuđih napada. Ako se ne varam, nema napadača koji zahtjevaju sentinel branitelja, pa je ovo beskorisna karta u solo igranju, ali dobra sa više igrača.
Support of the Eagles (Tactics 3) Boon. Attach to a [Tactics] hero. Action: Exhaust Support of the Eagles to choose an Eagle ally. Until the end of the phase, attached hero adds that ally's [Attack] or [Defense] (choose 1) to its own. Skupi attachment koji je beskoristan izvan Eagle deckova tj. treba vam barem još 1 Eagle saveznik za iskoristiti ju. Srećom ima jakih Eagle napadača i branitelja, pa je ovo koristan dodataka Tactics heroju branitelju ili napadaču. A sa ispod opisanim Eagle saveznikom, ovo može pretvoriti svakog heroja u stroj za ubijanje (i obranu).
Saveznici
Eagles of the Misty Mountains (Tactics 4/2/2/2/4) Creature. Eagle. Eagles of the Misty Mountains cannot have restricted attachments. Eagles of the Misty Mountains gets +1 [Attack] and +1 [Defense] for each facedown attachment it has. Response: After another Eagle character leaves play, you may attach that card facedown to Eagles of the Misty Mountains. Skupi, ali jako moćni Orao koji s vremenom može postati pravi stroj za ubijanje i obranu. A onda sa gornjim attachmentom pojačava Tactics heroje samim time što je u igri. Sve zajedno je moćna kombinacija. Treba vremena i resursa da se svi kotači pokrenu, ali kad se pokrenu, onda je to skoro nezaustavljiv stroj.
Mirkwood Runner (Lore 3/1/2/0/2) Silvan. Scout. While Mirkwood Runner is attacking alone, the defending enemy doesn not count its [Defense] Još jedan vilenjak koji sam riješi neprijatelje sa 2hp i manje zbog svojeg efekta. Ako ga se ojača, onda može riješiti i snažnije neprijatelje. Nije jeftin, ali može par krugova dobro raditi svoj posao.
West Road Traveller (Spirit 2/2/0/0/1) Response: After you play West Road Traveller from your hand, switch the active location with any other location in the staging area. Još jedan lakoginući savezni koji dobro questa, može pomoći s manipulacijom lokacija.
Završni AP Mirkwood ciklusa donosi jako izazovan i zabavan scenarij, ali ga posebno izdvaja odličan heroj i dobre igraće karte.