Re: Emperor Edition Design Diaries
Postano: 24 lis 2011, 14:52
Novi Design Diary vezan za promjene u pravilima.
Sažetak:
Dragoni više ne počinju igru s Imperial Favorom.
Negacija smrti radi 0 Chija neće biti moguća.
Sav Targeting se nalazi u Constraints bloku radi lakšeg snalaženja/ čitanja karti.
Duel: Nema više Focus Poola. Umjesto toga svaki igrač može do četiri puta po Duelu fokusirati kartu iz ruke ili s vrha decka ali bez gledanja. Karta se može pogledati nakon što se Fokusira.
Duelist trait: Pobjeđuje u slučaju da je izjednačeno protiv ne-Duelista i jednom po Duelu, prije aktiviranja Focus Effecta, može odbaciti jednu Fokusiranu kartu kako bi je zamijenio s drugom.
Conqueror trait pruža mogućnost da se unit straightena nakon razrješenja bitke. Najviše će biti prisutan u Spiderima, normalno.
Melee Attack funkcionira isto kao Ranged Attack ali ne podliježe kartama koje smanjuju/ uvećavaju RA i obratno. Dodan je radi flavora.
Edit: Dodatak - Ranged i Melee Attack više ne moraju targetati nešto da bi se izveli. Sada će tekst biti otprilike: “You may target an enemy Follower or Personality without Followers…”
Sepukku: Prvo, od sada ga i Shugenje mogu izvesti. Drugo, mijenja se mehanika. Sada je sepukku Open akcija koja omogućava da igrač rehonora i uništi dishonoranog Personalityja, X puta po potezu.
Equip ostaje isti, ali sada se Spellovi mogu staviti na unbowed i opposed Shugenje kao Battle akcija.
Proclaim je nova stvar. Radi se o kupnji Personalityja i dobivanju Honora jednakog njegovom printanom Personal Honoru. Sada je to Reakcija koja se može aktivirati jednom po potezu.
Edit: Na drugo čitanje vidim da se ne spominje nikakva manipulacija Gold Costom već samo da se aktivira na ulasku Personalityja u igru.
Clan Discount i ignoriranje HR je sada uvijek aktivno.
Stvaranje borbenih jedinica tj. uvođenje istih u igru će zadovoljiti pravilo Lokacije i Prisutnosti.
Overlay: Ako se overlaya karta s dva ili više stupnja razlike, ne mora se plaćati nikakva razlika. Abilityji se više ne nasljeđuju.
Dishonor i Enlightenment: Enlightenment pobjeda se ostvaruje na početku igračeva poteza ako je svih pet prstena u igri. Dishonor pobjeda se ostvaruje nakon End faze igrača u onom potezu na kojem je bio ili je na -20 Honora.
Edit: Dakle, čini se da se ne može izvlačiti još jedan potez kupnjom Personalityja uz Proclaim.
Ako karta ima ability s nekakvim keywordom koji nije printan na karti već samo uz taj ability, on se više ne nasljeđuje na cijelu kartu.
Eventovi više nemaju posebnog ograničenja. Jednostavno se dijele na Unique i ne-Unique.
Pravilo da Reakcije mogu reagirati samo jednom na svaki okidač je uklonjeno.
Stronghold Immunity: Do sada je SH bio imun na karte koje ga ne targetaju izravno. Pravilo je uklonjeno.
Sažetak:
Dragoni više ne počinju igru s Imperial Favorom.
Negacija smrti radi 0 Chija neće biti moguća.
Sav Targeting se nalazi u Constraints bloku radi lakšeg snalaženja/ čitanja karti.
Duel: Nema više Focus Poola. Umjesto toga svaki igrač može do četiri puta po Duelu fokusirati kartu iz ruke ili s vrha decka ali bez gledanja. Karta se može pogledati nakon što se Fokusira.
Duelist trait: Pobjeđuje u slučaju da je izjednačeno protiv ne-Duelista i jednom po Duelu, prije aktiviranja Focus Effecta, može odbaciti jednu Fokusiranu kartu kako bi je zamijenio s drugom.
Conqueror trait pruža mogućnost da se unit straightena nakon razrješenja bitke. Najviše će biti prisutan u Spiderima, normalno.
Melee Attack funkcionira isto kao Ranged Attack ali ne podliježe kartama koje smanjuju/ uvećavaju RA i obratno. Dodan je radi flavora.
Edit: Dodatak - Ranged i Melee Attack više ne moraju targetati nešto da bi se izveli. Sada će tekst biti otprilike: “You may target an enemy Follower or Personality without Followers…”
Sepukku: Prvo, od sada ga i Shugenje mogu izvesti. Drugo, mijenja se mehanika. Sada je sepukku Open akcija koja omogućava da igrač rehonora i uništi dishonoranog Personalityja, X puta po potezu.
Equip ostaje isti, ali sada se Spellovi mogu staviti na unbowed i opposed Shugenje kao Battle akcija.
Proclaim je nova stvar. Radi se o kupnji Personalityja i dobivanju Honora jednakog njegovom printanom Personal Honoru. Sada je to Reakcija koja se može aktivirati jednom po potezu.
Edit: Na drugo čitanje vidim da se ne spominje nikakva manipulacija Gold Costom već samo da se aktivira na ulasku Personalityja u igru.
Clan Discount i ignoriranje HR je sada uvijek aktivno.
Stvaranje borbenih jedinica tj. uvođenje istih u igru će zadovoljiti pravilo Lokacije i Prisutnosti.
Overlay: Ako se overlaya karta s dva ili više stupnja razlike, ne mora se plaćati nikakva razlika. Abilityji se više ne nasljeđuju.
Dishonor i Enlightenment: Enlightenment pobjeda se ostvaruje na početku igračeva poteza ako je svih pet prstena u igri. Dishonor pobjeda se ostvaruje nakon End faze igrača u onom potezu na kojem je bio ili je na -20 Honora.
Edit: Dakle, čini se da se ne može izvlačiti još jedan potez kupnjom Personalityja uz Proclaim.
Ako karta ima ability s nekakvim keywordom koji nije printan na karti već samo uz taj ability, on se više ne nasljeđuje na cijelu kartu.
Eventovi više nemaju posebnog ograničenja. Jednostavno se dijele na Unique i ne-Unique.
Pravilo da Reakcije mogu reagirati samo jednom na svaki okidač je uklonjeno.
Stronghold Immunity: Do sada je SH bio imun na karte koje ga ne targetaju izravno. Pravilo je uklonjeno.