Stranica: 2/2.

Re: Carta Magica preuzela 4Hogs

Postano: 09 ruj 2021, 13:14
Postao/la grof
retko63 je napisao/la: 09 ruj 2021, 13:10 Pozdrav ! Inaće,ne vezano za ovu temu,igra VAULTS je fenomenalna igra.Od ideje do izvrsne tematike,sve pohvale ! Znam da svatko ima svoj ukus ali ne slažem se sa ovako niskom ocijenom.Moja ocijena je 7.0 !
BTW, imaš o Vaultsima neku davnu raspravu ovdje:
viewtopic.php?p=34269#p34269

Re: Carta Magica preuzela 4Hogs

Postano: 09 ruj 2021, 14:07
Postao/la Valsim
Uvijek sam si zamišljao kako bi nam Češka i Poljska trebale biti uzori po tom pitanju. CGE i Portal Games su preokrenuli naglavačke cijelu boardgame scenu u matičnim zemljama i približile igre "običnom" puku. Da i ne govorimo kako su im igre vrhunske, što po pitanju dizajna i ideja, što kvalitete komponenti. Pokazalo se da imamo ljudi s odličnim idejama, samo da se nađe još netko financijski potkovan i s dobrom vizijom.

Re: Carta Magica preuzela 4Hogs

Postano: 29 stu 2021, 01:41
Postao/la Dado7
Skull Port je fora igra za quick play, praktički jamb s modifikatorima, riječ je o zbilja jednostavnoj igri na koju nemam nikakve zamjerke.

Vaults ima fora art, zanimljivu temu i zanimljivu mehaniku koja to prati. Meni je igra zaista dobra. Ima nešto randomnessa u njoj, ali ništa više nego u nekim puno renomiranijim igrama gdje se vrti kockica ili povremeno nešto vuče na slijepo. Itekako sam imao dojam da imam kontrolu nad svakom partijom koju sam igrao, osim možda prve 2.

Ne znam je li igru pokopao grozan osvrt Toma Vasela ili nešto drugo, no ako je to - moram reći da se ne slažem s gotovo ničime što je rekao. Naime, definitivno se može saznati što je ispod sefova i definitivno postoji puno različitih taktičkih varijanti. Nije preveliki problem paziti na broj membera da ti netko ne ukrade ekipu, postoje univerzalni ključevi kojima se može poslati slabija ekipa koju ti nije žao izgubiti na obijanje naslijepo, bossevi i memberi koji daju ability za gledanje ispod sefa, a na koncu ni neuspjeh nije uvijek tako strašan - em se zaštiti vlastiti sef kao još jedna taktička varijanta, em se ekipa opet lako skupi tako da se naglasak ipak vraća na ono što je najbitnije u svakoj dobroj igri - nadmudrivanje s drugim igračem.

Jedini veliki problem koji vidim u igri su relativno slabo napisana pravila u kojima nedostaje dosta pojašnjenja "fine pointsa", no što reći za neke druge igre - Through the ages je totalna konfuzija, GoT je na sve strane, SW Rebellion čak i uz 2 knjižice dovodi u konfuziju na masu mjesta, u jednom jednostavnom Catanu neke stvari niti ne pišu, u Everdellu sam za jednu stvar morao pogledati video i faq jer isto nigdje u pravilima nije pojašnjeno, a ispostavilo se na koncu da je frend igrao pogrešno... itd. itd.