Top 10 igara sa najjačim tematskim flavorom (u mojoj kolekciji igara sa uglavnom slabim naglaskom na temu):
#10 Ghost Fightin' Treasure Hunters
#9 Downforce
#8 Shogun
#7 Pandemic
#6 Carson City: The Card Game
#5 K2
#4 Colt Express
#3 Viticulture EE
#2 Brew Crafters
#1 1960: The Making of the President
Navedite vaših Top 10...
-
- Reactions:
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 02 stu 2011, 11:27
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 14 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Mojih TOP 10 (imajte milosti, volim malo stariju mehaniku, pregazilo me vrijeme )
Top 10
#1: Cthulhu: Death May Die
#2: Battlestar Galactica (posebno sa Pegasus exp. koja ju dovodi do savršenstva, a i druge nisu loše)
#3: Cosmic Encounter
#4: Blood Rage
#5:Descent 1ed sa svim exp(volim ju puno više od 2 edicije jer Overlord se osjeća moćno sa 60 karata i jakim kartama, neki itemi su OP i to mi je cool)
#6: Arkham horror 2ed
#7: Roll player
#8:War of The Ring
#9: The Others: 7 sins
#10: Tainted Grail
U uži izbor mi spada Sub Terra, Viticulture, Space Base, Last Night on Earth, Republic of Rome, Battlelore, Horrified, MoM ali eto, trenutno je to to
Top 10
#1: Cthulhu: Death May Die
#2: Battlestar Galactica (posebno sa Pegasus exp. koja ju dovodi do savršenstva, a i druge nisu loše)
#3: Cosmic Encounter
#4: Blood Rage
#5:Descent 1ed sa svim exp(volim ju puno više od 2 edicije jer Overlord se osjeća moćno sa 60 karata i jakim kartama, neki itemi su OP i to mi je cool)
#6: Arkham horror 2ed
#7: Roll player
#8:War of The Ring
#9: The Others: 7 sins
#10: Tainted Grail
U uži izbor mi spada Sub Terra, Viticulture, Space Base, Last Night on Earth, Republic of Rome, Battlelore, Horrified, MoM ali eto, trenutno je to to
- Aliensb
- Reactions:
- Postovi: 289
- Pridružen/a: 07 ruj 2021, 18:56
- Ima zahvala: 230 puta
- pohvaljen: 337 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
juriel je napisao/la: ↑11 sij 2023, 21:09 Mojih TOP 10 (imajte milosti, volim malo stariju mehaniku, pregazilo me vrijeme )
Top 10
#1: Cthulhu: Death May Die
#2: Battlestar Galactica (posebno sa Pegasus exp. koja ju dovodi do savršenstva, a i druge nisu loše)
#3: Cosmic Encounter
#4: Blood Rage
#5:Descent 1ed sa svim exp(volim ju puno više od 2 edicije jer Overlord se osjeća moćno sa 60 karata i jakim kartama, neki itemi su OP i to mi je cool)
#6: Arkham horror 2ed
#7: Roll player
#8:War of The Ring
#9: The Others: 7 sins
#10: Tainted Grail
U uži izbor mi spada Sub Terra, Viticulture, Space Base, Last Night on Earth, Republic of Rome, Battlelore, Horrified, MoM ali eto, trenutno je to to
Odličan izbor za 1. mjesto, također nadam se da ću jednom uspjeti zaigrati 1 sins, ili da ce biti neki reprint, 2nd edition te igre posto ju je dosta tesko nabaciti, pogotovo komplet.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1344 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Nemam ni ja puno tematskih igara, odnosno dosta ih je nalijepljeno, pa bez nekog posebnog redoslijeda:
Terraforming Mars - tu tema prsti na sve strane
Viticulture - uz par nedostataka ("dozrijevanje" grožđa) isto vrlo čvrsta tema
Geister geister schatzsuchmeister - napeto naganjanje sa duhovima u opsjednutoj kući
Ghost stories - napeto naganjanje sa duhovima u opsjednutom selu
Spirit island - opet duhovi, ali više je riječ o nadnaravnim silama koje pokušavaju protjerati grabežljive kolonizatore
Legendary encounter (Alien) - rokačina na sve strane
Evolution ( u bilo kojoj inačici) - bespoštedna utrka u naoruzavanju. Hrani se ili umri!
TaZmania ( tj exp za AuZtraliu) - kolonizacija zabačenog otoka koja se činila pogodnim kandidatima za terra nullius da ni se ispostavilo da je terra ctulhius
Pandemic ( uz obavezne exp) - baš u zadnjoj igri smo neslavno izgubili gdje je bolest poharala Sjevernu Ameriku i zapadnu Europu.
Naslovi kojih sam se riješio ( i bude mi povremeno žao)
Sub terra - bijeg iz špilje kojom tumaraju nepoznata bića
Letters from whitechapel - lov na jacka trbosjeka, doslovce igra mačke i miša
Terraforming Mars - tu tema prsti na sve strane
Viticulture - uz par nedostataka ("dozrijevanje" grožđa) isto vrlo čvrsta tema
Geister geister schatzsuchmeister - napeto naganjanje sa duhovima u opsjednutoj kući
Ghost stories - napeto naganjanje sa duhovima u opsjednutom selu
Spirit island - opet duhovi, ali više je riječ o nadnaravnim silama koje pokušavaju protjerati grabežljive kolonizatore
Legendary encounter (Alien) - rokačina na sve strane
Evolution ( u bilo kojoj inačici) - bespoštedna utrka u naoruzavanju. Hrani se ili umri!
TaZmania ( tj exp za AuZtraliu) - kolonizacija zabačenog otoka koja se činila pogodnim kandidatima za terra nullius da ni se ispostavilo da je terra ctulhius
Pandemic ( uz obavezne exp) - baš u zadnjoj igri smo neslavno izgubili gdje je bolest poharala Sjevernu Ameriku i zapadnu Europu.
Naslovi kojih sam se riješio ( i bude mi povremeno žao)
Sub terra - bijeg iz špilje kojom tumaraju nepoznata bića
Letters from whitechapel - lov na jacka trbosjeka, doslovce igra mačke i miša
- Nuuq
- Reactions:
- Postovi: 1151
- Pridružen/a: 22 srp 2013, 04:35
- Ima zahvala: 682 puta
- pohvaljen: 858 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Ja svake godine uradim top 10, onako... Pa šta izađe. Ove godine i nema puno iznenađenja osim toga da je Tigris ispao, ali to je vjerovatno zato što sam je igrao samo jednom u prošloj godini. Ove prve dvije su besprijekorne, ostale mogu uvijek biti par mjesta gore ili dolje.
1 Glen More II: Chronicles
2 Concordia
3 Paladins of the West Kingdom
4 Imperium: Classics
5 Teotihuacan: City of Gods
6 Blood Rage
7 The Castles of Burgundy
8 Village
9 Trajan
10 Bonfire
1 Glen More II: Chronicles
2 Concordia
3 Paladins of the West Kingdom
4 Imperium: Classics
5 Teotihuacan: City of Gods
6 Blood Rage
7 The Castles of Burgundy
8 Village
9 Trajan
10 Bonfire
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Nuuq za post (ukupno 5):
- dado • smurfORnot • DarkDefender • Vukozec • juriel
- DarkDefender
- Reactions:
- Postovi: 515
- Pridružen/a: 09 ožu 2015, 11:36
- Ima zahvala: 272 puta
- pohvaljen: 466 puta
Re: Navedite vaših Top 10...
Evo da i ja nabrojim top 10.
1 The Castles of Burgundy
2 Istanbul
3 Architects of the West Kingdom
4 Carcassonne
5 Stone Age
6 Kingdom Builder
7 Nations: The Dice Game
8 Raiders of the North Sea
9 Tales & Games: The Hare & the Tortoise
10 CATAN
Catan valjda nisam igrao zadnjih 5 godina, ali toliko sam imao dobrih iskustava s njime da se jako sporo spusta po listi. S Carcassoneom je slicna stvar, ali on se jos ponekad zaigra pa se stoga i bolje drzi.
Ima jos nekoliko kandidata koji kucaju na vrata, ali u zadnje vrijeme nista ne stignem zaigrati dovoljno za neku smislenu procjenu.
1 The Castles of Burgundy
2 Istanbul
3 Architects of the West Kingdom
4 Carcassonne
5 Stone Age
6 Kingdom Builder
7 Nations: The Dice Game
8 Raiders of the North Sea
9 Tales & Games: The Hare & the Tortoise
10 CATAN
Catan valjda nisam igrao zadnjih 5 godina, ali toliko sam imao dobrih iskustava s njime da se jako sporo spusta po listi. S Carcassoneom je slicna stvar, ali on se jos ponekad zaigra pa se stoga i bolje drzi.
Ima jos nekoliko kandidata koji kucaju na vrata, ali u zadnje vrijeme nista ne stignem zaigrati dovoljno za neku smislenu procjenu.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru DarkDefender za post (ukupno 3):
- Nuuq • dado • Vukozec
- M0by
- Reactions:
- Postovi: 101
- Pridružen/a: 30 pro 2013, 13:48
- Ima zahvala: 55 puta
- pohvaljen: 151 put
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Top 10 igre za dvoje (al samo od onih koje sam uspio igrati iz kolekcije, zato nema 7 Wonders Duel, Five Tribes itd.).
Oprez moguca vrtoglavica od gledanja
Oprez moguca vrtoglavica od gledanja
- dendarii42
- Reactions:
- Postovi: 703
- Pridružen/a: 24 sij 2018, 13:37
- Ima zahvala: 813 puta
- pohvaljen: 678 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Mojih top 10 za 2022. Poredao sam ih po broju igranja, s tim da sam igranije igre koje mi se i nisu toliko svidjele zamjenio za prvu sljedeću koja mi se više svidjela.
1. 7 Wonders Duel
2. Star Wars Rebellion
3. Watergate
4. Wingspan
5. Obsession
6. PARKS
7. Root
8. Dixit
9. Dune Imperium
10. Arkham Horror The Card Game
1. 7 Wonders Duel
2. Star Wars Rebellion
3. Watergate
4. Wingspan
5. Obsession
6. PARKS
7. Root
8. Dixit
9. Dune Imperium
10. Arkham Horror The Card Game
- Ovi su korisnici zahvalili autoru dendarii42 za post (ukupno 4):
- Nuuq • dado • Vukozec • juriel
- Aliensb
- Reactions:
- Postovi: 289
- Pridružen/a: 07 ruj 2021, 18:56
- Ima zahvala: 230 puta
- pohvaljen: 337 puta
- Kontakt:
Re: Navedite vaših Top 10...
Kod mene je od prošle godine u ožujku došlo do nekih promjena osim u prva dva mjesta.
#1: Cthulhu: Death May Die
#2: Bloodborne: The Board Game
#3: Ark Nova
#4: Gloomhaven: Jaws of the Lion
#5: Keep the Heroes Out!
#6: A Feast for Odin
#7: Lost Ruins of Arnak
#8: Cascadia
#9: Champions of Midgard
#10: Hadrian's Wall
#1: Cthulhu: Death May Die
#2: Bloodborne: The Board Game
#3: Ark Nova
#4: Gloomhaven: Jaws of the Lion
#5: Keep the Heroes Out!
#6: A Feast for Odin
#7: Lost Ruins of Arnak
#8: Cascadia
#9: Champions of Midgard
#10: Hadrian's Wall
-
- Reactions:
- Postovi: 564
- Pridružen/a: 26 lip 2012, 12:55
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 657 puta
- pohvaljen: 557 puta
Re: Navedite vaših Top 10...
Top 10 kid's games 2022 (bazirano na kombinaciji broja igranja, feedbacka od klinaca i vlastitog zadovoljstva igrom):
#10 Illusion
#9 L.l.a.m.a.
#8 My First Stone Age
#7 SET
#6 Mmm!
#5 Uno/Uno Junior
#4 Dobble
#3 Virus!
#2 Memoarr!
#1 Similo
Top 10 New-to-me 2022:
#10 Memoarrr!
#9 Exploding Kittens
#8 Orchard: A 9 card solitaire game
#7 Deep Sea Adventure
#6 Tides of Time
#5 Similo
#4 Concordia (Venus)
#3 Pictomania
#2 Cockroach Poker Royal
#1 Downforce
#10 Illusion
#9 L.l.a.m.a.
#8 My First Stone Age
#7 SET
#6 Mmm!
#5 Uno/Uno Junior
#4 Dobble
#3 Virus!
#2 Memoarr!
#1 Similo
Top 10 New-to-me 2022:
#10 Memoarrr!
#9 Exploding Kittens
#8 Orchard: A 9 card solitaire game
#7 Deep Sea Adventure
#6 Tides of Time
#5 Similo
#4 Concordia (Venus)
#3 Pictomania
#2 Cockroach Poker Royal
#1 Downforce