Da bi ovo sredili predlažem brainstorming s određenim pravilima što bi u igri trebalo zadržati, a što mijenjati.
Što zadržati
- Cijela priča oko Maldorije ima povijesnu legendu koju ne bi trebalo mijenjati. Stoga smisao i cilj Maldorije bi trebali ostati isti: Igrači upadaju u sustav hodnika, traže ključeve, bore se s čudovištima i pokušavaju pronaći izlaz dok se nešto ne desi.
- Pokušao bih iskoristiti sav materijal koji s igrom dolazi bez potrebe za kupovinom dodatnih kockica ili pribora, osim ako bi takva nabavka baš snažno popravila određene dijelove igre.
- Zadržao bih igru timskom
- Definitivno bih maknuo vremensko ograničenje trajanja igre. Drugi "triggeri" bi trebali definirati kraj igre. Npr. ako su svi igrači pobijeđeni od čudovišta, ako su svi prolazi prema izlazu zatrpani i sl.
- Maknuo bih presnažan utjecaj sreće.
- Dvije stvari u igri zaslužuju veću pažnju i interesantniju mehaniku: traženje ključeva i borba sa čudovištima
- Jedino što bih od pribora dodao jesu isprintane reference čudovišta i igrača koji bi time dobili posebne mogućnosti.
Navalimo!