smurfORnot je napisao/la:I combat sistem ti nije bio loš? Pošto vidim da je to jedna od kritika.
Combat je jako jednostavan, bacaš hrpu kocaka i ako imaš lidera, imaš opciju igrati neke karte koje su ti uglavnom extra dmg ili blokiranje dmg. Ništa spektakularno, ali nije ni loše... Hrpa igara ima sličan combat npr. Twilighr Imperium... Meni osobno ne smeta nimalo..
smurfORnot je napisao/la:Kolko vam je trajala partija?
Malo ispod 4 sata... Što je za prvu partiju super... Mislim da bi se s poznavanjem karata, da ne moraš sve iščitavati i misliti si što radi, dali skinuti i na nekih 3 sata...
smurfORnot je napisao/la:Cak sam i razmišljao o nabavci, al dolazi reprint Sekighare, a iza ugla je i Scythe i još par novih naslova, tako da...uf...
Zato uzmeš svo troje

... Ko ja

...
smurfORnot je napisao/la:btw. kakva ti je u usporedbi s necim tipa twilight imperiuma? Znam da je sasvim drugi tip igre, ali tu su si negdje po vremenskom trajanju, iako je SW vjerojatno daleko manje kompliciran.
TI3 u mojem iskustvu traje puno duže... Minimum 6 sati... TI3 je generalno za više igrača 4+, dok je 6 možda idealno, ali nemam dovoljno igranja pod sobom da mogu tvrditi da u manje igrača nije dobra igra... Možda drugi uskoće...
Dok je Rebellion prvenstveno 2 player game koji navodno (nisam probao) dobro funkcionira u 4 (2v2) tako da se podjele uloge...
Što se tiče kompleksnosti, sama pravila Rebellion-a su jako, ali stvarno jako jednostavna za igru ovog tipa... Ja sam igru naučio doslovno u sat vremena! Pravila imaju 16 stranica Prvih 6 stranica su naslovnica, popis komponenti i miniature assembley te setup... Od ostalih 10 stranica imaš 2 stranice examplovima igranja i jednu stranicu s "first game setup", koji slobodno preskočiš i odmah kreneš na advanced game... Znači efektivno imaš 7 stranica pravila

.
TI3 ima brutalnih 40+ stranica pravila koja su koma napisana, old FFG style, tako da će ti trebati vremena da to prožvačeš, ali u srži je igra isto prilično jednostavna i intuitivna! Ako te netko uči, igru naučiš za 20min... Kompleksnost igre dolazi od sve sile ability-a i kartica i stvari koje krše normalna pravila.. Pa onda imaš hrpe izuzetaka i modula koje možeš dodati itd... npr. kad učiš igru ne učiš ljude tech tree, neka čitaju tijekom igre ili kad netko izumi.
Ista stvar je s Rebellionom, ali u puno manjoj mjeri... Imaš hrpu kartica koje ti daju da čuda radiš u igri... Ali sve piše na karicama i samo po sebi je razumljivo, pa to nisu pravila koja moraš nekoga naučiti prije početka igre...