Adrenaline ukratko:
Igrači se pojavljuju u pojedinim sobama i od tuda kreće igra. Na raspolaganju imaju dvije akcije od tri na izbor (+ gratis reload oružja). Akcije: tri pomaka, pomak i uzimanje resursa, pucanje u protivnika.
Resursi su potrebni za punjenje oružja i pronađenih jednokratnih "power-upova". Igrači u sobama pronalaze razne karte oružja na kojima točno piše kako se oružje koristi. Bez karte oružja nema napucavanja, a ako imate više karata oružja onda birate s kojom napucavate.
Kako igrač prima oštećenje (damage), tako mu adrenalin raste (od tuda ime igre) i ubrzava se, odnosno može raditi "brže" akcije nego što je to normalno i tu je u prednosti od onih koji nemaju toliko oštećenja.
Ima tu još nekih caka, ali to je u osnovi to.
10. DDI - restoran Cassandra
- grof
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 8500
- Pridružen/a: 04 ruj 2010, 14:40
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 1622 puta
- pohvaljen: 2445 puta
- Kontakt:
Re: 10. DDI - restoran Cassandra
Ne prestajemo igrati jer smo ostarjeli, nego smo ostarjeli jer smo prestali igrati. - G.B. Shaw
- LapinCretin
- Reactions:
- Postovi: 125
- Pridružen/a: 25 stu 2015, 23:40
- Ima zahvala: 30 puta
- pohvaljen: 82 puta
Re: 10. DDI - restoran Cassandra
Above and Below ukratko:
Ako ste ikad zaigrali Tales of Arabian nights, to je nekako u tom stilu, al blaže.
Igra je jako brza, mislim svega 7 krugova.
Imate određene ljude dodijeljene na početku igre, koji imaju neke spešl powere (svi imaju naravno isto početno).
Sa tim spešl powerima šaljete vaše ljude na ekspedicije pod zemljom, ili gradite na površini. Ovisno što ste odlučili, a primarno tokom istraživanja podzemlja, susrećete razne vrste i druge putnike, te vam se čita kratka priča o susretu. Vi odlučujete iz ponuđenih opcija u kakvoj ćete interakciji biti sa novim bićima, a kocka vam još odlučuje i konačni ishod (na što se može i utjecati kupljenim modifikatorima).
Površinskim zdanjima si osiguravate resurse, krevete za odmor vaših ljudi, a tokom igre možete i 'kupovati' nove ljude za vašu ekipu, sa spešl powerima koji bi odgovarali upravo vašoj strategiji - istraživanje iznad ili ispod zemlje.
Pobjednik je naravno onaj sa najviše bodova na kraju igre
Ako ste ikad zaigrali Tales of Arabian nights, to je nekako u tom stilu, al blaže.
Igra je jako brza, mislim svega 7 krugova.
Imate određene ljude dodijeljene na početku igre, koji imaju neke spešl powere (svi imaju naravno isto početno).
Sa tim spešl powerima šaljete vaše ljude na ekspedicije pod zemljom, ili gradite na površini. Ovisno što ste odlučili, a primarno tokom istraživanja podzemlja, susrećete razne vrste i druge putnike, te vam se čita kratka priča o susretu. Vi odlučujete iz ponuđenih opcija u kakvoj ćete interakciji biti sa novim bićima, a kocka vam još odlučuje i konačni ishod (na što se može i utjecati kupljenim modifikatorima).
Površinskim zdanjima si osiguravate resurse, krevete za odmor vaših ljudi, a tokom igre možete i 'kupovati' nove ljude za vašu ekipu, sa spešl powerima koji bi odgovarali upravo vašoj strategiji - istraživanje iznad ili ispod zemlje.
Pobjednik je naravno onaj sa najviše bodova na kraju igre

- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3221
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2393 puta
- pohvaljen: 2599 puta
- Kontakt:
Re: 10. DDI - restoran Cassandra
Heh taj sam dežurni "krivac"kockica je napisao/la:Neplanirano smo završili na DDI-u, lijepo što je bilo puno ljudi, sada trebate i više igara
Mislav nam je pokazao Mysterium, (doduše naknadno smo utvrdili da nam je nešto pogrešno protumačio, ali oprostivo), svidjelo nam se, te bi trebala i neka recenzija. Žena i ja smo već odmah počeli razmišljati kako bi bilo da ubacimo Dixit karte u igru.
Još smo imali vremena samo za King of Tokyo, ali igra nam nije nikako legla pa smo je nakon nekog vremena prekinuli, no hajde barem smo je napokon isprobali.
Žena se pak priliko razgledavanja izbora igara jako zakačila na Abowe and Below, toliko se divila kutiji i komponentama da je ona MENE nagovarala da napokon jednom prilikom posjetimo igraonicu i isprobamo jeOk, moraju nam se poklopiti mnoge okolnosti da bismo to ostvarili, ali napokon se odvažila. Kakva su inače iskustva s tom igrom?
Mene je pak zainteresirao Adrenaline, vizualno mi se sviđa, premda žena veli da je napravljena za dečke koji vole pucačke igre, pa ako bi moglo i par riječi o toj igri.

Baš mi je drago da vam se igra tako jako svidjela. Nema ljepšeg osjećaja nego kada igra bude puni pogodak, pa imaš priliku vidjeti kada netko gušta u svakoj sekundi dok igra

Da apsolutno, baš sam čitao na BGG-u kako mnogi i primjenjuju Dixit karte u igri. Mislim ako ćemo zapravo gledati, sam Mysterium i djeluje kao spoj Clueda i Dixita, i sigurno je i dizajner došao na takvu ideju.
Sory na nekom lapsusu s pravilima, nadam se da nije imalo preveliki utjecaj na igru


Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
-
- Reactions:
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2069 puta
- pohvaljen: 1353 puta
- Kontakt:
Re: 10. DDI - restoran Cassandra
Grofe i latin. zahvaljujem na opisima igara, ali više sam očekivao dojmove, ono, kako vam se čini?
Mislave, srećom je u onoj većoj skupini kada smo igrali, bio barem jedan koji zna igrati
Jedini izuzetak koji smo napravili je da nismo koristili pješčani sat, i bez njega nam je bilo jako zabavno. Igru sam škicao još na prethodnom DDI-u, a koliko je popularna, dovoljno govori da su nam se tijekom naše igre, obraćale još 3 skupine kada ćemo završiti. I da, baš sam i ja pogledao na bgg, ljudi kombiniraju karte iz Dixita,
Mislave, srećom je u onoj većoj skupini kada smo igrali, bio barem jedan koji zna igrati

- joezg
- Reactions:
- Postovi: 337
- Pridružen/a: 17 kol 2011, 11:03
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 201 put
- Kontakt:
Re: 10. DDI - restoran Cassandra
Adrenalin je jedna elegantna apstrakcija FPS-a. U svojoj biti je resource management + area control, gdje ta "područja" za kontrolirati trče okolo i gađaju u tebe. Unatoč toj apstrakciji igra prilično dobro povezuje temu s mehanikama.
Glavna fora su raznolika oružja i kombiniranje tih abilitya za najveću štetu (tj. vlastitu dobit). Drugim riječima svaki igračev potez je jedan zgodan puzzle za sebe, bez puno veze s prethodnim ili budućim potezom zbog činjenice da se sve stalno i rapidno mijenja.
Pravila su prilično jednostavna i igra se može igrati s casual igračima.
Elegantni su zaobiđeni svi problemi koje ovakav tip igre može imati. Borba je potpuno determinirana, ali uzbuđenje proizlazi iz kombiniranja i mogućnosti pronalaska savršenog comboa. Iako je igra tematski konfrontacijka, tu ne dolazi do toga da bi se netko uvrijedio jer ustvari nema ništa loše u tome da te netko napadne. Čak u većini slučajeva napadnuti i profitira. Ne postoji eliminacija - kad je netko ubijen jednostavno se respawna na novo mjesto i nastavlja po starom.
Sve u svemu, moja preporuka za igru, pogotovo ako voliš zabavne igre koje ti neće spržiti mozak.
Mislim da po mehanikama igra ne bi trebala biti odbojna nježnijem spolu, jedino ih tema može odbijati.
Glavna fora su raznolika oružja i kombiniranje tih abilitya za najveću štetu (tj. vlastitu dobit). Drugim riječima svaki igračev potez je jedan zgodan puzzle za sebe, bez puno veze s prethodnim ili budućim potezom zbog činjenice da se sve stalno i rapidno mijenja.
Pravila su prilično jednostavna i igra se može igrati s casual igračima.
Elegantni su zaobiđeni svi problemi koje ovakav tip igre može imati. Borba je potpuno determinirana, ali uzbuđenje proizlazi iz kombiniranja i mogućnosti pronalaska savršenog comboa. Iako je igra tematski konfrontacijka, tu ne dolazi do toga da bi se netko uvrijedio jer ustvari nema ništa loše u tome da te netko napadne. Čak u većini slučajeva napadnuti i profitira. Ne postoji eliminacija - kad je netko ubijen jednostavno se respawna na novo mjesto i nastavlja po starom.
Sve u svemu, moja preporuka za igru, pogotovo ako voliš zabavne igre koje ti neće spržiti mozak.
Mislim da po mehanikama igra ne bi trebala biti odbojna nježnijem spolu, jedino ih tema može odbijati.