Opet ja i Eldritch.
I opet smo spušili. Igralo nas je troje, protiv Yog-Sothotha. Ovoga puta uredno smo micali Doom kada je trebalo, što je i skratilo partiju na nekih 2 ipo sata. Prvi mystery je bio taj da prilikom uspješnog lore testa kod korištenja spella možemo potrošiti jedan clue za staviti jedan Eldritch token na kartu. Trebala su nam tri tokena. I štaš, prvi clue i spell smo riješili, i tako je i ostalo do kraja igre.
Prvo, ja ne znam, očito imamo jako nebalansirane kockice ili nas jednostavno nije išlo, ali success rate nam je bio valjda pola posto. Pa nema žive sile za proći encounter ili pokupiti nešto, nema! Jedno 7 clueova je bilo razbacano po svijetu, a mi ko dementne pčele letjeli uokolo i oprašivali to i nikako pokupiti.
I nakon par turnova poof, eto rumor koji reče "gates cannot be closed". Vidi vraga, za to začepiti nam isto trebaju clueovi! S obzirom da sam umiješao Forsaken Lore ekspanziju, frendica je valjda nakon dva turna dobila Lost in Time and Space Condition, jer zašto ne. I naravno da je failala test prilikom Reckoninga i naravno da je mene odabrala da nosi posljedice, jer joj je tako karta rekla, da može birati. I ja bjeh požderan. Prvi put. Taj rumor s vratima smo uspjeli riješiti pet do ponoći prije nego je svijet crknuo.
Taman kada sam si izabrao novog lika, krenuo sam u lov na clue i prilikom tog encountera, na moru, zamisli, neki drek me požderao. Drugi put.
Da ne govorim kako smo imali cijelu seriju amnezija, polomljenih nogu, halucinacija, a ova se još koji put uspjela izgubiti u vremenu i prostoru. Dakle, horor baš kao što i ime igre kaže.
Na koncu se ono krakato krme probudilo i normalno da nismo imali vremena riješiti ni pola one prve misterije, kamoli još dvije plus finalnu, jer je lose condition bio nagomilavanje troja vrata na krmetovom sheetu. A to se dogodilo doslovno sljedeći turn prilikom Reckoninga.
Dojam? JEDVA ČEKAM igrati opet i riješiti ovu prokletu igru barem jednom, baš je frustrirajuće izvrsna jer je teška i normalno da je teška kad ti je teret spašavanja čovječanstva na ramenima, nije kao da možeš šetuckati uokolo.
Šta ste zadnje igrali?
- CrazyBunnyGuy
- Reactions:
- Postovi: 794
- Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
- Ima zahvala: 283 puta
- pohvaljen: 608 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
- Ovi su korisnici zahvalili autoru CrazyBunnyGuy za post (ukupno 3):
- dlakar • kockica • juri006
-
- Reactions:
- Postovi: 1031
- Pridružen/a: 16 tra 2014, 08:27
- Ima zahvala: 424 puta
- pohvaljen: 786 puta
Re: Šta ste zadnje igrali?
U neparni broj game.je tezi nego u paran. U pocetku ti je bolje ignorati sve i fokusat se na to da si bufate karaktere na lokacijama i marketu. A onda se uhvatit ukostac s ostalim. Ovisi kako slazes ovaj mythos deck isto semkoze desit dizbalams ako uleti puno ovih karata s krakovima.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1348 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Gotov godišnji, na kojem se čak našlo nešto vremena za igre.
Glavna igra koju smo nosili sa sobom je bio, naravno, Terraforming Mars. Zaključno nakon odigranih ukupno 8 partija, gdje je skor između žene i mene 4:4, pobjeđujem kada smo van Hrvatske. Ta igra je evergreen, još nam nimalo nije dosadila. Donijeli smo kućno pravilo gdje kada na početku igre biramo između početnih korporacija, ako netko od nas dobije Tharsis Republic, može je zamijeniti za drugu random korporaciju, pokazalo nam se jednostavno preslabom udvoje.
U našoj vikendici smo proveli nekoliko dana a tamo držimo Legendary Encounters Alien, odigrali smo nekoliko partija gdje smo igrali scenarij iz prvog filma, sa pomiješanim likovima iz ekspanzije, pa nam je trebalo 5 partija da konačno pobijedimo. Odigrali smo za probu i gdje kada jedan igrač bude uspješno impregniran od strane aliena, postane alien igrač, ali to fakat ne funkcionira udvoje.
Došli u Rijeku kod mojih staraca, i napokon ih žena i ja privoljeli na Ingenious, Tako im se svidjelo da su i sami tražili svaku večer da igramo koju partiju, a u konačnici smo im ostavili igru.
Zadnji vikend, kada smo imali poveće obiteljsko okupljanje, zasjao je i Magic Maze.
Glavna igra koju smo nosili sa sobom je bio, naravno, Terraforming Mars. Zaključno nakon odigranih ukupno 8 partija, gdje je skor između žene i mene 4:4, pobjeđujem kada smo van Hrvatske. Ta igra je evergreen, još nam nimalo nije dosadila. Donijeli smo kućno pravilo gdje kada na početku igre biramo između početnih korporacija, ako netko od nas dobije Tharsis Republic, može je zamijeniti za drugu random korporaciju, pokazalo nam se jednostavno preslabom udvoje.
U našoj vikendici smo proveli nekoliko dana a tamo držimo Legendary Encounters Alien, odigrali smo nekoliko partija gdje smo igrali scenarij iz prvog filma, sa pomiješanim likovima iz ekspanzije, pa nam je trebalo 5 partija da konačno pobijedimo. Odigrali smo za probu i gdje kada jedan igrač bude uspješno impregniran od strane aliena, postane alien igrač, ali to fakat ne funkcionira udvoje.
Došli u Rijeku kod mojih staraca, i napokon ih žena i ja privoljeli na Ingenious, Tako im se svidjelo da su i sami tražili svaku večer da igramo koju partiju, a u konačnici smo im ostavili igru.
Zadnji vikend, kada smo imali poveće obiteljsko okupljanje, zasjao je i Magic Maze.
-
- Reactions:
- Postovi: 327
- Pridružen/a: 19 vel 2018, 17:58
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 248 puta
Re: Šta ste zadnje igrali?
u zadnje vrijeme sam igrao
Scythe
Odigrao sam cca 4 partije u 3 igraca i nekih 7-8 solo.
Generalno sam razocaran igrom. Ocekivam sam da ce me oborit s nogu, al u biti mi je igra pomalo dosadnjikava, u smislu da nakon par partija znam sto ocekivati od igre, odnosno partije se pokazuju dosta slicne.
Isti filing ima i ekipa s kojom igram.
Meni se iskristalizirala taktika prvih poteza i uvijek ih odigravam isto (u prvom turnu gledam izbildat resurse tako da u drugom turnu mogu odigrat donju akciju, ciljam izbildat 3 dodatna workera odmah na pocetku).
Najlosiji aspekti igre su mi vezani uz skupljanje zvijezda
- nefokusiranost - igra mi ima filing velikog tutoriala, jer te zvijezde u biti sile da isprobavas 5-6 razlicitih aspekata igre, a ne da se fokusiras na 2-3 i to probas odigrat sto bolje
- kraj igre je antiklimaski (to je najcesca zamjerka na BGG, i slazem se)
tko napravi dobru area control/fight home varijantu ove igre ce bit bog
Solo Automa je izvrsna. Stvarno dobro dizajniran AI. Nije da daje potpuni filing human playera, vise je agresivna i manje logicna, al 2 koplja bolje od raznih dummy worker varijanti uobicajenih kod igara.
Sve u svemu, s tugom sam zakljucio da necu kupovat Scythe za svoju kolekciju. A tako je lijep
Lords of Waterdeep - scoundrels of skullport
odkako smo nabavili expanziju, igramo sa undermountain. jos nismo probali Skullport.
Undermountain je tipicna more-of-same expanzija, koja radi odlicno.
Igra je zabavnija, novi questovi, intrige i zgrade su raznovrsniji i bolji. Imam osjecaj da je tek sa Undermountainom to u biti kompletna igra.
Jedino sto nam je losije je sto se sad dogodi da pobjednik (rijetko, ali) zna pobjec 40+ bodova, sto se u base gameu nikad nije dogodilo, naprotiv, partije su nam uvijek bile odlucivane u 1-2 questa, odnosno zadnjih par akcija.
Jedva cekam da probamo Skullport, samo treba nagovorit zenu da uci novo pravilo.
Scythe
Odigrao sam cca 4 partije u 3 igraca i nekih 7-8 solo.
Generalno sam razocaran igrom. Ocekivam sam da ce me oborit s nogu, al u biti mi je igra pomalo dosadnjikava, u smislu da nakon par partija znam sto ocekivati od igre, odnosno partije se pokazuju dosta slicne.
Isti filing ima i ekipa s kojom igram.
Meni se iskristalizirala taktika prvih poteza i uvijek ih odigravam isto (u prvom turnu gledam izbildat resurse tako da u drugom turnu mogu odigrat donju akciju, ciljam izbildat 3 dodatna workera odmah na pocetku).
Najlosiji aspekti igre su mi vezani uz skupljanje zvijezda
- nefokusiranost - igra mi ima filing velikog tutoriala, jer te zvijezde u biti sile da isprobavas 5-6 razlicitih aspekata igre, a ne da se fokusiras na 2-3 i to probas odigrat sto bolje
- kraj igre je antiklimaski (to je najcesca zamjerka na BGG, i slazem se)
tko napravi dobru area control/fight home varijantu ove igre ce bit bog
Solo Automa je izvrsna. Stvarno dobro dizajniran AI. Nije da daje potpuni filing human playera, vise je agresivna i manje logicna, al 2 koplja bolje od raznih dummy worker varijanti uobicajenih kod igara.
Sve u svemu, s tugom sam zakljucio da necu kupovat Scythe za svoju kolekciju. A tako je lijep
Lords of Waterdeep - scoundrels of skullport
odkako smo nabavili expanziju, igramo sa undermountain. jos nismo probali Skullport.
Undermountain je tipicna more-of-same expanzija, koja radi odlicno.
Igra je zabavnija, novi questovi, intrige i zgrade su raznovrsniji i bolji. Imam osjecaj da je tek sa Undermountainom to u biti kompletna igra.
Jedino sto nam je losije je sto se sad dogodi da pobjednik (rijetko, ali) zna pobjec 40+ bodova, sto se u base gameu nikad nije dogodilo, naprotiv, partije su nam uvijek bile odlucivane u 1-2 questa, odnosno zadnjih par akcija.
Jedva cekam da probamo Skullport, samo treba nagovorit zenu da uci novo pravilo.
-
- Reactions:
- Postovi: 327
- Pridružen/a: 19 vel 2018, 17:58
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 248 puta
Re: Šta ste zadnje igrali?
sad citajuci ovo ok Kockice o Terraforming Mars.
Kad sam ju imao posuđenu, bila mi je tako tako. Zabavna al nis posebno.
A sad osjecam nostalgiju.
ipak ima nesto u toj igri. Morat cu ju opet jednom posudit.
Kad sam ju imao posuđenu, bila mi je tako tako. Zabavna al nis posebno.
A sad osjecam nostalgiju.
ipak ima nesto u toj igri. Morat cu ju opet jednom posudit.
- dado
- Reactions:
- Postovi: 1277
- Pridružen/a: 16 lis 2014, 16:54
- Ima zahvala: 3433 puta
- pohvaljen: 2047 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
Okiya
https://boardgamegeek.com/boardgame/125311/okiya
Na početku igre pločice su posložene u križaljku 4x4. Svaka pločica pokazuje 2 motiva. Igrač stavlja gejšu svoje boje na neku od pločica i tako određuje na koju pločicu protivnik smije staviti svoju gejšu npr.
recimo da je crveni igrač stavio gejšu na pločicu sa Suncem i cvijećem, protivnik mora staviti svoju gejšu na neku od pločica koje sadrže motiv Sunca ili cvijeća.
Igra završava kada jedan od igrača posloži svoje gejše u horizontalni, vertikalni ili dijagonalni red ili u skupinu (kvadrat) od 4 gejše. Alternativno, igrač također pobjeđuje ako protivnik ne može napraviti potez.
Okiya je jako interesantni 10-minutni apstraktni filler za 2 igrača čiji je uzor križić-kružić.
Stilom podsjeća na Onitamu ali meni je Okiya puno bolja.
Preporuka ako tražite nešto brzo, jednostavno, a opet da malo prodrma mozak uz jutarnju kavu.
https://boardgamegeek.com/boardgame/125311/okiya
Na početku igre pločice su posložene u križaljku 4x4. Svaka pločica pokazuje 2 motiva. Igrač stavlja gejšu svoje boje na neku od pločica i tako određuje na koju pločicu protivnik smije staviti svoju gejšu npr.
recimo da je crveni igrač stavio gejšu na pločicu sa Suncem i cvijećem, protivnik mora staviti svoju gejšu na neku od pločica koje sadrže motiv Sunca ili cvijeća.
Igra završava kada jedan od igrača posloži svoje gejše u horizontalni, vertikalni ili dijagonalni red ili u skupinu (kvadrat) od 4 gejše. Alternativno, igrač također pobjeđuje ako protivnik ne može napraviti potez.
Okiya je jako interesantni 10-minutni apstraktni filler za 2 igrača čiji je uzor križić-kružić.
Stilom podsjeća na Onitamu ali meni je Okiya puno bolja.
Preporuka ako tražite nešto brzo, jednostavno, a opet da malo prodrma mozak uz jutarnju kavu.
-
- Reactions:
- Postovi: 2519
- Pridružen/a: 09 vel 2015, 13:55
- Lokacija: Zagreb - Rakovica
- Ima zahvala: 2064 puta
- pohvaljen: 1348 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
@gogo666
Scythe
slažem se da je automa izvrsno dizajnirana. Naravno da nema filing human playera, ali to mi je plus jer mi je definitivno zabavnija.
Prvo igra je brža, čak i ako igraš sa dvije autome.
Vrlo je agresivna i u stisci si sa vremenom što te tjera te da iskočiš iz udobne dokolice da uvijek igraš iste poteze (nema tu hladnoratovskog promatranja, već sve itekako pršti od bitaka).
Veoma je nepredvidiva, jer ne znaš što će biti sljedeći potez, ne znaš kako i kada će uletjeti u bitku, a relativno brzo postiže zvjezdice bidanjem snage i borbama, Zbog svog kretanja koje je drugačije od human playera, fokusiranost na area control je vrlo otežan, pogotovo ako igraš sa dvije autome, a razmišljam čak i da dodam tri autome.
Terraforming Mars
Iskreno, nas je na prvu kupila prije svega tema, ali što je više igramo, sve nam je bolja, i već jako dugo više ne osjećamo kako su neke kartice slabije od drugih, sve ovisi samo o pravom trenutku kada ih dobivaš i postavljaš. Cijelo ovo vrijeme dok smo bili na godišnjem u 7.mjesecu i nešto kraće u 6.mjesecu, igrali smo 10-ak partija, a da se nismo zakačili na Legendary Alien, bio bi i duplo veci broj, i svaka nam je bila potpuno drugačija. Ok, tu je i faktor što svaki put igramo sa drugom mapom, a postavljamo i random pločice za milestonese i awardse koje mi je @dlakar izradio, ali svejedno je interesantno koliko smo svaki put drugačije igrali, i samo jedna partija je bila mrcvarenje gdje se znao pobjednik davno prije, ali i dalje se krećemo unutar 10 bodova razlike. Toliko smo očarani tom igrom, da smo ovaj vikend, kada smo sa Veprinca iznad Opatije promatrali pomrčinu Mjeseca i pijuckali crne radlere, vidio se dobro i Mars, ali crvenkast Mjesec nas je stalno podsjećao na TM, pa smo imali neke interne fore koje drugi nisu razumijevali. Jednostavno, kada se igra svega nekoliko partija, ne kuzi se koliko je igra bogata, koliko smo odmakli od mikrobi su bezveze, najbitniji je area control, ove korporacije su glupe, a ove su prejake itd.
Scythe
slažem se da je automa izvrsno dizajnirana. Naravno da nema filing human playera, ali to mi je plus jer mi je definitivno zabavnija.
Prvo igra je brža, čak i ako igraš sa dvije autome.
Vrlo je agresivna i u stisci si sa vremenom što te tjera te da iskočiš iz udobne dokolice da uvijek igraš iste poteze (nema tu hladnoratovskog promatranja, već sve itekako pršti od bitaka).
Veoma je nepredvidiva, jer ne znaš što će biti sljedeći potez, ne znaš kako i kada će uletjeti u bitku, a relativno brzo postiže zvjezdice bidanjem snage i borbama, Zbog svog kretanja koje je drugačije od human playera, fokusiranost na area control je vrlo otežan, pogotovo ako igraš sa dvije autome, a razmišljam čak i da dodam tri autome.
Terraforming Mars
Iskreno, nas je na prvu kupila prije svega tema, ali što je više igramo, sve nam je bolja, i već jako dugo više ne osjećamo kako su neke kartice slabije od drugih, sve ovisi samo o pravom trenutku kada ih dobivaš i postavljaš. Cijelo ovo vrijeme dok smo bili na godišnjem u 7.mjesecu i nešto kraće u 6.mjesecu, igrali smo 10-ak partija, a da se nismo zakačili na Legendary Alien, bio bi i duplo veci broj, i svaka nam je bila potpuno drugačija. Ok, tu je i faktor što svaki put igramo sa drugom mapom, a postavljamo i random pločice za milestonese i awardse koje mi je @dlakar izradio, ali svejedno je interesantno koliko smo svaki put drugačije igrali, i samo jedna partija je bila mrcvarenje gdje se znao pobjednik davno prije, ali i dalje se krećemo unutar 10 bodova razlike. Toliko smo očarani tom igrom, da smo ovaj vikend, kada smo sa Veprinca iznad Opatije promatrali pomrčinu Mjeseca i pijuckali crne radlere, vidio se dobro i Mars, ali crvenkast Mjesec nas je stalno podsjećao na TM, pa smo imali neke interne fore koje drugi nisu razumijevali. Jednostavno, kada se igra svega nekoliko partija, ne kuzi se koliko je igra bogata, koliko smo odmakli od mikrobi su bezveze, najbitniji je area control, ove korporacije su glupe, a ove su prejake itd.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru kockica za post:
- dendarii42
-
- Reactions:
- Postovi: 327
- Pridružen/a: 19 vel 2018, 17:58
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 248 puta
Re: Šta ste zadnje igrali?
-
- Reactions:
- Postovi: 327
- Pridružen/a: 19 vel 2018, 17:58
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 248 puta
Re: Šta ste zadnje igrali?
Igrao jucer s kumom u 2p
Lords of Waterdeep s expanzijom
To vec igramo neko vrijeme u razlicitim brojevima igraca, vec znamo da je epic experience
On je imao 5-6 plot questova, milijun odigranih intriga, mene je Lord zeznuo jer sam morao birat jednu vrstu Questova za po 6 bodova, i onda naravno da nije bilo puno tih questova
pobjedio sam na kraju za jedan bod, sto je uvijek zakon u Lordsima
izvuklo me sto sam jedini ja imao Quest od 40 VP
Istanbul s obje expanzije iliti Grand Bazaar Variant
ovo smo igrali prvi put i pre odlicno je.
Istanbul inace obozavam i prije mi je bio top 3 igre, s expanzijama mi je broj 1
U base igri su strategije svima relativno slicne. Svi idu na skupljanje dodataka za player board (tačke) i obje Džamije, i onda ostalih 3 rubina skupljaju na novce/resurse
U Grand Bazaar varijanti postoje dodatna dva nacina za skupljanje rubina - kavom ili pečatima, + nekoliko nacina da preko kave/pečata skupite novce/resurse i to potpuno otvara igru
Ovako je igra malo manje optimizirana, u base game jako pazis d aniti jedan potez ne bude uzaludan, npr odlazak u fontanu je prakticki gubitak partije kod nas.
U Grand Bazaar varijanti, bar dok ju nismo potpuno usvojili, pogubis 1-2 poteza usput, a fontana ti omogucava dodatnog "kompanjona", tako da nije osjecaj 100% optimizacije poteza
Svakom tko voli Istanbul preporucam da igra s obje expanzije, pogotovo ako je nakon par desetaka partija malo postalo dosadnjikavo
Mislim da je dobitna kombinacija mijenjanje setupa. Malo s obje expanzije, pa nakon 10 partija natrag na base game, pa malo jednu, malo drugu expanziju itd...
to + randomizacija boarda daje stvarno ogroman replayability
Lords of Waterdeep s expanzijom
To vec igramo neko vrijeme u razlicitim brojevima igraca, vec znamo da je epic experience
On je imao 5-6 plot questova, milijun odigranih intriga, mene je Lord zeznuo jer sam morao birat jednu vrstu Questova za po 6 bodova, i onda naravno da nije bilo puno tih questova
pobjedio sam na kraju za jedan bod, sto je uvijek zakon u Lordsima
izvuklo me sto sam jedini ja imao Quest od 40 VP
Istanbul s obje expanzije iliti Grand Bazaar Variant
ovo smo igrali prvi put i pre odlicno je.
Istanbul inace obozavam i prije mi je bio top 3 igre, s expanzijama mi je broj 1
U base igri su strategije svima relativno slicne. Svi idu na skupljanje dodataka za player board (tačke) i obje Džamije, i onda ostalih 3 rubina skupljaju na novce/resurse
U Grand Bazaar varijanti postoje dodatna dva nacina za skupljanje rubina - kavom ili pečatima, + nekoliko nacina da preko kave/pečata skupite novce/resurse i to potpuno otvara igru
Ovako je igra malo manje optimizirana, u base game jako pazis d aniti jedan potez ne bude uzaludan, npr odlazak u fontanu je prakticki gubitak partije kod nas.
U Grand Bazaar varijanti, bar dok ju nismo potpuno usvojili, pogubis 1-2 poteza usput, a fontana ti omogucava dodatnog "kompanjona", tako da nije osjecaj 100% optimizacije poteza
Svakom tko voli Istanbul preporucam da igra s obje expanzije, pogotovo ako je nakon par desetaka partija malo postalo dosadnjikavo
Mislim da je dobitna kombinacija mijenjanje setupa. Malo s obje expanzije, pa nakon 10 partija natrag na base game, pa malo jednu, malo drugu expanziju itd...
to + randomizacija boarda daje stvarno ogroman replayability
-
- Reactions:
- Postovi: 122
- Pridružen/a: 03 stu 2016, 16:02
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 44 puta
- Kontakt:
Re: Šta ste zadnje igrali?
3x For Sale - stvarno zabavno i brzo
1x Ethnos - odlicna igra za nove igrace, a dovoljno duboka za iskusnije
1x Ricochet Robots - malo slamanja mozga za kraj.
1x Ethnos - odlicna igra za nove igrace, a dovoljno duboka za iskusnije
1x Ricochet Robots - malo slamanja mozga za kraj.