
JA: deck pooling/ deck building - Orleans/ Hero Realms
worker placement: Rajas of Ganges/Everdell, Champions of Midgard, Razno Uwe Rosenberg
tile placement nešto slićno: Patchwork i Carcasson
hand managament: 7 Wonders
Pa da Vas čujem

Troyes? navedi par igaraVatanen je napisao/la: 13 tra 2020, 02:18 Dice worker placement (obavezno s dice mitigationom, a fakultativno i s dice draftingom) je vjerojatno moja najdraža euro mehanika trenutno, a nekada je to bio rondel koji mi je i dalje u vrhu, ali najdraži euri su mi žešći miš-maševi raznih mehanika.
Najdraže igre općenito su mi igre naglašene povijesne teme i tu je ustvari paradoksalno da neke klasične wargame mehanike zapravo ne volim nego trpim zbog cjeline doživljaja (CDG), a očajno sam loš u area controlu.
Mrzim deck i hand building, kao i take that, nemam niš protiv tabloa ako je pregledan, ne volim aukcije u kojima ne mogu odrediti intrinzičnu vrijednost, volim negotiation ako je dio veće cjeline... Pick up and deliver teoretski volim ali ga još nisam vidio dobro napravljenog. Tile laying me načelno živcira, ali postoje dvije uistinu sjajne iznimke.
E ali bag building, pa još kad je s push your luckom - radije bih jeo smrdljivu prokulicu i mahune svaki dan do kraja života nego to igrao.
Za dice placement Voyages of Marco Polo i Burgundy, Cosmic Run Regeneration, Pulsar 2849 i Tiny Epic Galaxies, Lorenzo i Coimbra, donekle Teotihuacan. Alien Frontiers je po meni zastario u tom smislu, Troyes mi jednostavno osobno nije draga igra, a Rajas of Ganges nije ni objektivno posebno dobra igra. Circadians su ok, ništa posebno. Marco i Burgundija bi mi osobno bili najbolji u smislu te mehanike, Pulsar je rubno ta mehanika ali je najbolja igra od navedenih, Tiny Epic Galaxies je ta mehanika u malom pakiranju (iako je isto ruban), a Coimbra mi je draža od Lorenza i baš mi je lijepa i draga igra (ima i dice drafting, a koji recimo jako hejtam u Grand Austria Hotelu), dok Teotihuacan jest dice worker igra ali bez mitigationa i ustvari kocke se ne koriste nego tek kao markeri. Ali je zato primjer suvremenog rondela koji je mislim izvrstan. Klasični primjeri rondela su sve igre Maca Gerdtsa prije Concordije, a najbolja je vjerojatno Imperial. Kompleksniji rondel je recimo Shipwright, ali i Trajan (križan s mankalom), a u nekoj mjeri i prekrasni Glen More. Glen More je ujedno ta fantastična tile laying iznimka od pravila (druga je Santa Maria, a u Marsu mislim da to stvarno nije centralno). Tablo bilderi najdraži su mi baš Mars i klasični Rftg. Mislim da sam pretjerao kad sam rekao da mrzim hand building jer ga toliko igara koristi da izjava baš i nema smisla - da preciziram, nije mi se svidio u Great Western Trailu, ali jest u Mombasi i mnogim drugim igrama. Deck building znaš i sam što je i kako je - u Star Realmsu mi je bio podnošljiv jer traje kratko, ali ni tu igru više ne igram. Također sam volio i cijenio bazni Android Netrunner, ali bez ikakve gradnje decka - samo out of the box pre-made frakcije i deri.Troyes? navedi par igara