Je li vam se i koliko puta zapravo dogodilo da vam je neka igra super ali ste "skužili sistem" i ne da vam se igrati više jer uvijek imate način kako pobijediti?
Ne znam kako je vama sa većim kolekcijama, ja sam relativno nov u hobiju (nekih cca godinu dana +-, ali volim euro i heavy igre) i trenuno imam 12 igara u kolekciji (3-4 su napustile kolekciju).
primjer moje žene, nije neki ekstra veliki fan BG-a ali voli odigrati tu i tamo.
https://boardgamegeek.com/boardgame/200 ... ed-edition joj je bila fantastična (sviđa joj se farming tema, to što možeš zauzeti polje drugima pa ga zeznuti itd), ali nakon nekog vremena počela je redovno pobjeđivati u Agricoli. Kaže da je skužila sistem(igru) kad što treba pokupiti da bi drugima zablokirala, a sebi osigurarala resurse, smanjila negativne bodove i prehranila radnike i da joj igra više nije napeta ni zanimljiva
Imate li vi sličnih iskustava?
Zasićenost igranjem (?)
- Valsim
- Reactions:
- Postovi: 3146
- Pridružen/a: 12 tra 2013, 23:20
- Lokacija: Zagreb
- Ima zahvala: 2325 puta
- pohvaljen: 2412 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
Zasad još u niti jednoj igri nisam iskusio taj osjećaj. Možda jednostavno igram igre s prevelikim brojem različitih kombinacija.
Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre, nego u godinu dana razgovora. - Platon
- CrazyBunnyGuy
- Reactions:
- Postovi: 794
- Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
- Ima zahvala: 283 puta
- pohvaljen: 608 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
Imam isti problem s Cavernom. Doduše ne igramo je često u puno igrača, u dvoje je užasno dosadna, predvidljiva. U četvero je bila izvrsna, voljeli bismo češće.
Možda isti problem imam i sa Scytheom u malo igrača. U dvoje, ako se ne igra na modularnoj ploči s maknutim modulima, dvoje igrača može mirno ignorirati jedno drugo, držati se buildanja enginea i sve ovisi o player matu kojeg su dobio i koliko su jeftini upgradei i sl. Postane dosadno. U više igrača naravno dolazi do velikih promjena jer je gužva.
Možda isti problem imam i sa Scytheom u malo igrača. U dvoje, ako se ne igra na modularnoj ploči s maknutim modulima, dvoje igrača može mirno ignorirati jedno drugo, držati se buildanja enginea i sve ovisi o player matu kojeg su dobio i koliko su jeftini upgradei i sl. Postane dosadno. U više igrača naravno dolazi do velikih promjena jer je gužva.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru CrazyBunnyGuy za post:
- frastarc
- frastarc
- Reactions:
- Postovi: 340
- Pridružen/a: 22 svi 2020, 13:39
- Ima zahvala: 465 puta
- pohvaljen: 565 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
Nisam ni ja to još iskusio. Po meni u Agricoli ima poprilično kombinacija i uvijek pokušam neći neku optimalnu u datom trenutno (pogotovo što kartice izlaze relativno random), ali eto žena je valjda posljednjih 5 ili 6 igranja svaki put pobijedila i još uvijek nam nije otkrila taktiku
ps. nismo ja mislim nikada igrali u dvoje, uvijek u 3 ili 4 igrača
- DarkDefender
- Reactions:
- Postovi: 526
- Pridružen/a: 09 ožu 2015, 11:36
- Ima zahvala: 274 puta
- pohvaljen: 473 puta
Re: Zasićenost igranjem (?)
Imao sam taj osjecaj s nekoliko igara, ali bi se na kraju ispostavilo da mi svi u gaming grupi preferiramo slicne taktike i da dojde netko tko inace ne igra s nama i da nam da potpuno drugu perspektivu. Tako da ja u zadnje vrijeme ne razmisljam puno o pobjedi nego sto bi zanimljivo i novo mogao probati u igri. Nekad je corak, a nekad ispadne super. Ali uvijek je zabavno.
Iako ima igara koje matematicki ne valjaju pa onda ubacimo house rule. Npr. skupljanje crnih cubeova za topove u Amerigu je najbolje ignorirati.
Iako ima igara koje matematicki ne valjaju pa onda ubacimo house rule. Npr. skupljanje crnih cubeova za topove u Amerigu je najbolje ignorirati.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru DarkDefender za post:
- CrazyBunnyGuy
- CrazyBunnyGuy
- Reactions:
- Postovi: 794
- Pridružen/a: 15 svi 2018, 15:36
- Ima zahvala: 283 puta
- pohvaljen: 608 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
This.DarkDefender je napisao/la: ↑01 ožu 2021, 10:15 Imao sam taj osjecaj s nekoliko igara, ali bi se na kraju ispostavilo da mi svi u gaming grupi preferiramo slicne taktike i da dojde netko tko inace ne igra s nama i da nam da potpuno drugu perspektivu. Tako da ja u zadnje vrijeme ne razmisljam puno o pobjedi nego sto bi zanimljivo i novo mogao probati u igri. Nekad je corak, a nekad ispadne super. Ali uvijek je zabavno.
Iako ima igara koje matematicki ne valjaju pa onda ubacimo house rule. Npr. skupljanje crnih cubeova za topove u Amerigu je najbolje ignorirati.
Recimo u Caverni često igram "drugačije" svaki put jer želim vidjeti, probati, iskustiti, bmk iskreno koliko bodova će biti. Jedini problem je ako je grupa asimetrična i imaš one koji su striktno fokusirani na pobjedu. Naravno, hahahha, biraš si grupu sam, tako da je mala opasnost da ćeš imati problema
- realuka
- Reactions:
- Postovi: 388
- Pridružen/a: 27 ožu 2020, 15:29
- Ima zahvala: 985 puta
- pohvaljen: 1011 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
Ja ako osjetim da mi pobjedu nosi neka određena strategija nikad više ne igram ne igram na taj način, nego pokušavam otkriti potpuno nove načine za pobjedu.
Imali smo sličan slučaj gdje smo mislili da Tekhenuu nosi pobjedu ako radiš statue, al to apsolutno nije istina.
Isto sam tako mislio da u Blood Rageu najlakše pobijediš ako žrtvuješ figure i dobivaš bodove na temelju tog, uh kako sam se u tom prevario kad su me ozbiljni igrači odškolovali. @Papaver
Za Altiplano sam mislio da nije moguće skorati više od 60-70 bodova dok nisam shvatio kako igra zapravo funkcionira pa sad znam skorati duplo više i igra mi je duplo bolja.
Mislim da supruga nije otkrila nikakvu ultimativnu strategiju, pogotovo jer je svaka partija apsolutno drugačija u Agricoli, i nisam nikakav ekspert za Agricolu, al pretpostavljam da premalo pokušavate 'vezati' kartice koje dobijete na početku (to po meni zna biti puno značajnije i utjecajnije za pobjedu nego mjesta koja se zauzmu na ploči, pogotovo u Revised Editionu).
Imali smo sličan slučaj gdje smo mislili da Tekhenuu nosi pobjedu ako radiš statue, al to apsolutno nije istina.
Isto sam tako mislio da u Blood Rageu najlakše pobijediš ako žrtvuješ figure i dobivaš bodove na temelju tog, uh kako sam se u tom prevario kad su me ozbiljni igrači odškolovali. @Papaver
Za Altiplano sam mislio da nije moguće skorati više od 60-70 bodova dok nisam shvatio kako igra zapravo funkcionira pa sad znam skorati duplo više i igra mi je duplo bolja.
Mislim da supruga nije otkrila nikakvu ultimativnu strategiju, pogotovo jer je svaka partija apsolutno drugačija u Agricoli, i nisam nikakav ekspert za Agricolu, al pretpostavljam da premalo pokušavate 'vezati' kartice koje dobijete na početku (to po meni zna biti puno značajnije i utjecajnije za pobjedu nego mjesta koja se zauzmu na ploči, pogotovo u Revised Editionu).
-
- Redovni član udruge
- Reactions:
- Postovi: 38
- Pridružen/a: 19 srp 2012, 20:18
- Ima zahvala: 9 puta
- pohvaljen: 15 puta
Re: Zasićenost igranjem (?)
Znalo mi se to događati u jednostavnijim igrama,
npr. Grizzled- dosta teška cooperative igra, ali jednom kad skužiš pravu taktiku onda je straightforward.
Drugi primjer je Last Will- zabavna euro igra, ali također mi se čini da je najjača strategija straightforward.
To je jedan od razloga zašto volim houserulati- ako je neki dio igre očito prejak/preslab, treba ga promijeniti.
Visoki replayability općenito je jedna od najtežih karakteristika igre za postići.
npr. Grizzled- dosta teška cooperative igra, ali jednom kad skužiš pravu taktiku onda je straightforward.
Drugi primjer je Last Will- zabavna euro igra, ali također mi se čini da je najjača strategija straightforward.
To je jedan od razloga zašto volim houserulati- ako je neki dio igre očito prejak/preslab, treba ga promijeniti.
Visoki replayability općenito je jedna od najtežih karakteristika igre za postići.
- frastarc
- Reactions:
- Postovi: 340
- Pridružen/a: 22 svi 2020, 13:39
- Ima zahvala: 465 puta
- pohvaljen: 565 puta
- Kontakt:
Re: Zasićenost igranjem (?)
Evo ne znam, što bih rekao, možda ne koristimo dovoljno karte iz ruke, ali nekad se tako poslože da nemaš što odigrati osim dvije tri. Onda s druge strane kaže da točno zna u kojem trenutnku će skupiti drvo, a u kojem ovcu.realuka je napisao/la: ↑01 ožu 2021, 12:49
Mislim da supruga nije otkrila nikakvu ultimativnu strategiju, pogotovo jer je svaka partija apsolutno drugačija u Agricoli, i nisam nikakav ekspert za Agricolu, al pretpostavljam da premalo pokušavate 'vezati' kartice koje dobijete na početku (to po meni zna biti puno značajnije i utjecajnije za pobjedu nego mjesta koja se zauzmu na ploči, pogotovo u Revised Editionu).
Možda se navikla na naš stil igre, iako se ja pokušavam prilagoditi karticama i razviti neku ludu strategiju, al eto zadnjih 5-6 puta nas je pobijedila i kaže da je istom taktikom igrala da vidi radi li, a mi i dalje nismo uspjeli skužiti koja je to taktika
Dok je recimo u Brassu redovno ostavim +30 bodova iza sebe
-
- Reactions:
- Postovi: 327
- Pridružen/a: 19 vel 2018, 17:58
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 248 puta
Re: Zasićenost igranjem (?)
Agricola je turnirska igra, nema tu dominantnih strategija. Jednostavno nisi na njenom nivou, pa ga onda moras dostic