Uspio sam pobijediti sva 3 scenarija iz Khazad-Dum proširenja. Prvi mi je ispao najteži (trebalo mi je 12 pokušaja), ali je jako zanimljiv i tematski bogat. Drugi je isto težak, ali ga se može završiti u 3-4 kruga ako jako forsiraš questanje. Samo su 2 karte scenarija, al svaka zahtjeva 15-tak progress tokena. Srećom se dwarfovima lako pojača questanje (čak do +5WP po dwarf liku, +1WP od Daina i +4WP od Untroubled by Darkess kad je aktivna lokacija Underground), pa se to lako izvede. Treći scenarij je kao najteži, al sam ga pobijedio iz trećeg pokušaja. Ima jaki story-telling element, ali i sreće kod karata scenarija. U njemu heroji bježe od balroga koji ne napada direktno, samo jako prijeti i izvodi razne nepodopštine (lokacijama, shadow efektima i treacheryjima). Igrači mogu pobijediti na 2 načina, a oba su teška, svaki na svoj način.
Malo sam si otežao igranje ova 3 scenarija, jer ih igram bez Orlova, konja, šumskih obrana i svega sličnog čemu nije mjesto tematski u Moriji

Sva tri scenarija su bogati detaljima iz Morije. Neki goblini napadaju zadnjeg igrača, neki prvoga. Trolovi i neki napadi se ponašaju kako se i moraju u skučenim prostorima. Kad krene masovni napad goblina i orkova, množe se kao u knjigama/filmovima i dolaze u hordama koje je teško zaustaviti (ako ne i nemoguće). Opet tematski, najbolje je pokušati što brže pobjeći. Odlično proširenje
Nabavio sam i prvi print-on-demand scenarij Massing at Osgiliah koji je prvotno bio izdan na GenConu u augustu 2011. Jako je težak. Postaje teži s brojem igrača. Ima odlične tematske detalje.
Spoiler: glavni neprijatelj je Witch-King (40/6/6/6/11). Jako ga je teško ubiti, ali se može. 17 napada se može izvesti s patuljcima. Recimo Gimli sa Citadel Plate ili dva (+4 ili +8 na napad), pa koji Khazad, Khazad (+3) i još pokoji trik. Nažalost jako teško za isvesti i do sad mi nije uspjelo. Ne stigneš bildati jednog lika, štediti karte napada za njega i prolaziti 4 faze scenarija. Teško ga je ubiti, a ako ga ostaviš u staging area, onda je teško progutati njegovih 6 prijetnje. A ako ga ostaviš sukobljenog, onda ti diže threah za 3 i ubije jednog lika svaki krug. Brzo uništava igrača na jedan ili drugi način.
Pokušao sam drukčiji pristup, a to je pobjeći Witch Kingu, a ne ga pokušati ubiti. To mi je i uspjelo s Rohan deckom. Trebalo mi je 20 pokušaja za ovu pobjedu, ali je svaki poraz bio jako zabavan i napet. Pobjegao sam mu sa Astonishing Speed koji svakom Rohan liku daje +2WP. Ovo igranje mi je bilo povod za prvi sešn report na BGG-u:
http://www.bgg.cc/thread/995261/solo-ro ... -osgiliath
Odlični scenarij, ali jako težak. Moram ga probati još uživo s drugim ljudima, a obavezno ga moram pobijediti barem jednom s mrtvim Witch Kingom na kraju
