Heroji
Gimli (11/2/2/2/5) Dwarf. Noble. Warrior Gimili gets +1 Attack for each damage token on him. Ovaj heroj visoke početne prijetnje je dosta popularan i to s razlogom. Dobro questa, napada i brani se, a i teško ga je ubiti s 5 hp. Njegova sposobnost ga može pretvoriti u mašinu za ubijanje. Sam po sebi može napadati s 6, što ubija većinu neprijatelja u početnim scenarijima. Kad mu se pridruži attachment ispod opisan ili dva takva, jačina napada mu može porasti i na 14. Dodatnim pojačanjima iz raznih proširenja napad mu može biti 20-25 što ubija i najtvrdokornije neprijatelje. U dwarf deckovima je obavezna karika, a i inače se često igra s njim. Samo treba paziti i ne žuriti s pojačavanjem njegovih napada namjernim ozljeđivanjem, jer se može omaknuti pa se skupi previše ozljeda

Thalin (9/1/2/2/4) Dwarf. Warrior. While Thalin is committed to a quest, deal 1 damage to each enemy as it is revealed by the encounter deck. Ovo je malo čudan heroj s malo WP, ali se najviše koristi za questanje. Razlog je njegova sposobnost, koja ubija slabe neprijatelje (s 1 hp), a ranjava sve ostale. Ima više slabih neprijatelja sa surge ili nekakvim When Revealed efektom, a po pravilima Thalin ih ubije prije nego nastupi njihov efekt. S vremenom postaje manje zanimljiv heroj, jer neprijatelji postaju sve jači, ali ga se svejedno koristi i dalje u dwarf deckovima, ovisno o cilju decka.
Legolas (9/1/3/1/4) Noble. Silvan. Warrior. Ranged. Response: After Legolas participates in an attack that destroys an enemy, place 2 progress tokens on the current quest. Ovo je heroj s kojim se skoro nikad ne questa i rijetko brani. Njegov je cilj ubijanje neprijatelja, a kad to uspije napraviti, 2 progress tokena mogu ubiti aktivnu lokaciju ili završiti dio scenarija ili čak donijeti pobjedu. S dolje opisanim oružjem postaje još jači i stavlja 3 progress tokena za nagradu. Ako ga se uspije iskoristiti 2x u istom krugu, to je već 4 ili čak 6 progress tokena što je jako moćno. Jedini je heroj iz core seta koji je ranged, znači da može napadati neprijatelje ostalih igrača. Svakako jak heroj kojeg treba ojačati i iskoristiti u pravom trenutku. Posebno je bitan za scenarije u kojima se pojavljuju leteći neprijatelji koje se može napasti samo ranged likovima.
Sve skupa dobri heroji, od kojih se Gimli koristi najviše.
Eventi
Blade Mastery (1) Action: Choose a character. Until the end of the phase, that character gains +1 ATK and +1 DEF. Jeftin event s pristojnim benefitom, ali s vremenom druge karte to rade bolje i trajnije.
Feint (1) Combat Action: Choose an enemy engaged with a player. That enemy cannot attack this phase. Ovo je jedan od najčešće korištenih evenata ove sfere. Često se dogodi da još niste spremni za nekog jakog neprijatelja ili ih bude previše, pa ga je dobro onesposobiti za napad u tom krugu, a poželjno i eliminirati. Erratom je ispravljena akcija ove karte u Combat Action: Choose an enemy engaged with a player. That enemy cannot attack that player this phase. Ovo je napravljeno zbog jakih neprijatelja koji napadaju sve igrače redom (Smaug, Balrog itd). OK mi je ova errata.

Thicket of Spears (3) You must use resources from 3 different heroes' pools to pay for this card. Action: Choose a player. That player's engaged enemies do not attack this phase. Ovo je praktički uberFeint. Nije jeftin, ali može odlično poslužiti u obrani od više neprijatelja, a niste još spremni za njih ili kad namjerno preuzmete sve neprijatelje na terenu, onesposobite ih, a onda svim svojim snagama i ranged likovima ostalih igračima eliminirate što više neprijatelja. Zapravo kad se sjetim, ova karta me je više puta odlično poslužila baš na taj način. I ova karta je dobila card errata kao i Feint: Action: Choose a player. That player’s engaged enemies cannot attack that player this phase. Isto logično za jake neprijatelje (Smaug, Balrog i sl.) koji pokušaju napasti jednog igrača, ne uspiju, pa krenu dalje na slijedećeg igrača. Ok errata.

Swift Strike (2) Response: After a character is declared as a defender, deal 2 damage to the attacking enemy. Malo skupa, ali dobra karta kada uspije eliminirati neprijatelja prije nego ovaj stigne napasti. Šteta jedino kaj branitelj ostane exhaustan.
Quick Strike (1) Action: Exhaust a character you control to immediately declare it as an attacker (and resolve its attack) against any eligible enemy target. Odličan i jeftin event kojim možete napasti neprijatelja u bilo kojoj fazi igre. Jako korisno za riješit se neprijatelja prije nego vas napadne ili u dvosfernim deckovima omogućava Dunhereu da malo očisti staging area prije faze borbe.
Stand Together (0) Action: Choose a player. That player may declare any number of his eligible characters as defenders against each enemy attacking him this phase. OK, ovo je karta koju mislim da nikada nisam odigrao. Kužim kaj radi. Po defaultu se brani 1 na 1, a s ovim eventom smiješ braniti s više likova svaki napad. Recimo da imaš 10 likova u igri (3 heroja i 7 saveznika). Odigraš ovo, pa prvi napad braniš recimo s 3 lika i nijedan ne pretrpi nikakvu štetu zbog zbrojene obrane. Pa s 2 drugi napad, pa s 5 napad nekog jačeg neprijatelja. OK, obranio si se, a nemaš više s kime napasti. I slijedeći krug te opet svi napadaju. Kaj nije bolje žrtvovat nekog jeftinog saveznika, tj. 3 u ovom primjeru, pa sa svima napasti i probati eliminirati neprijatelje?? Ne sjećam se da sam ikada bio u situaciji da sam trebao efekt ove karte. OK, mogu zamisliti situaciju sa jakim neprijateljima, a puno slabih saveznika koji se ovom kartom ujedine za obranu. Pa suigrač pomogne ranged napadima. Ne znam, možda bude neki scenarij gdje će ova karta pokazati svu svoju snagu

Rain of Arrows (1) Action: Exhaust a character you control with the ranged keyword to choose a player. Deal 1 damage to each enemy engaged with that player. E ovo je već zanimljiva karta koja može biti dio još zanimljivije kombinacije. Recimo prvo Thalin rani neprijatelje za 1 kako se pojavljuju s decka, pa si ih 1 igrač sve preuzme, pa im s ovom kartom zadaš dodatnu ranu (ili do 3 rane ako odigraš sva 3 primjerka ove karte). Ili se prvo zamrznu svi neprijatelji sa Thicket of Spears, pa rane jači i ubiju slabiji neprijatelji s ovom kartom, a onda dokrajče preživjeli

Attachmenti
Citadel Plate (4) Item. Armor. Attach to a hero. Restricted. Attached hero gets +4 Hit Points. Ovo je skupi dodataka, ali jako koristan. Pogotovo ga Gimli dobro iskorištava, jer mu pojačava i napad. Nema puno načina pojačavanja hit pointova, pa je ovo i dalje vrijedna karta.
Blade of Gondolin (1) Item. Weapon. Attach to a hero. Restricted. Attached hero gets +1 ATK when attacking an Orc. Response: After attached hero attacks and destroys an enemy, place 1 progress token on the current quest. Ovo zgodno pojačava Legolasovu sposobnost, ali je dobra i za druge napadače. +1 na napad daje samo za orkove, al njih barem ima puno u Međuzemlju

Dwarven Axe (2) Item. Weapon. Attach to a hero. Restricted. Attached hero gains +1 ATK. (+2 ATK instead if attached hero is a Dwarf.) Dobro pojačavanje napada, a nabolje je očito za patuljke.
Horn of Gondor (1) Item. Artifact. Attach to a hero. Restricted. Response: After a character leaves play, add 1 resource to attached hero's pool. Jedan od rijetkih načina u core setu za dobivanje dodatnih resursa. Može biti prilično izdašan u igri više igrača kad saveznici više odlaze. Jako korisno.
Saveznici
Veteran Axehand (2/0/2/1/2) Dwarf. Warrior. Jeftin saveznik patuljak. Izdrzi koju krug i pomogne u ponekom napadu. U dwarf decku postaje jači i korisniji.
Gondorian Spearman (2/0/1/1/1) Gondor. Warrior. Sentinel. Response: After Gondorian Spearman is declared as a defender, deal 1 damage to the attacking enemy. Odličan za obranu, pa makar i izdržao samo jedan krug igre. U Gondor deckovima će biti čest gost

Horseback Archer (3/0/2/1/2) Rohan. Archer. Ranged. Malo skup, ali je ranged što je rijetka osobina u core setu. U Rohan deckovima će se često koristiti.
Beorn (6/1/3/3/6) Beorning. Warrior. Action: Beorn gains +5 ATK until the end of the phase. At the end of the phase in which you trigger this effect, shuffle Beorn back into your deck. (Limit once per round.) Jedna od najskupljih karata u igri. Ako se ne varam, jedna od samo 2 karte koje koštaju 6. Isplati li se platiti tako puno? I ne baš po mojem mišljenju. Uspio sam ga iskoristiti sa Sneak Attack za 8 napada i jedino tako mi ima smisla, jer imati viška od 6 resursa nije čest slučaj. Odličan je za obranu. Brani s 3, a ima i čak 6 HP. Ali opet previše treacheryja i shadow efekata discarda saveznike, pa ga je prelako izgubiti. U Black Riders proširenju se koristi često pojam Warrior. Možda tamo bude isplativiji. Ovako je jednostavno preskup i teško uđe u igru. Možda ću ga koristiti u nekom scenariju gdje me neprijateljske karte neće natjerati da ga odbacim samo tako. Naravno, u budućim proširenjima ima načina kako staviti bilo koju kartu besplatno u igru (Elrond+Vilya), e onda je ovo odlična karta koju se svakako isplati staviti u deck skupih karata

Vaši dojmovi na Tactics karte iz bazne kutije?