Eh, prednost domaćeg terena je ako znaš ruski pa protivniku "prevodiš" u svoju korist
Šalim se - ruska verzija ima drukčiji artwork, a nisam se mogao odlučiti koji je bolji pa sam odlučio napraviti oba
Napravio sam sve evente i tekstove kao draft verziju, međutim tekst za sve pa tako i za Alžir nije konačan i zato je potrebno playtestanje (npr pod rezultat 1 bi treblo ograničiti dodatni influence samo jedan i na Tunis ili Maroko .
Hvala na sugestijama za evente ali većinu sam napravio a ostali već imaju u igri pa mi je besmisleno ih ponavljati
npr:
- indokineska pobuna protiv francuza je Vietnam Revolt
-nogometni rat (honduras vs salvador) - zanimljivo ali ne znam kako uklopiti u globalnu sliku US vs USSR
- arapsko izraelski ratovi su zaista neiscrpan izvor, tako da mislim da jedna karta možda i nije dovoljna - istina ali se event vraća pa se može više puta koristiti
- tursko grčki sukob u cipru, sa posljedičnim influencima u jednoj od država - dobro ako su različitih influenca ali svakako zanimljivo za razraditi
- iranska revolucija - to je u biti Muslim Revolution
Ja sam crisis karte zamislio ovako:
Imaju Prp-US i Pro-USSR krize te neutralni eventi.
Early war: tri poteza izvlači se jedna random kriza ProUS jedna ProUSSR i jedna neutralna te svaki turn prije headlinea ide jedna:
Pro-US
Greek Civil War - Pomoć za US Ueuropi
Abadan Crisis (Operation Ajax) CiA-in Coup u Iranu Važna pomoć US za ME gdje su u neprilici u early waru
Guatemala Coup - (možda Paraguay civil war kao zamjena)
Pro-USSR
Algerian War - znam da ima Decolonization/Destalinization ali ovo je neizostavan događaj (vezano za De Gaulle i Suez Crisis karte)
14 July Revolution (svrgnuta monarhija u Iraku) - pomoć i za Izraelsko arapski rat
Taiwan Strait Crisis - Pomoć SSSR-u u Aziji gdje je obično USA u startu u dominaciji
Neutral
Geneva Summit - Increase DEFCON
Massive Retaliation ..- Decrease DEFCON
Mid war: četiri poteza izvlače se dvije random kriza ProUS i ProUSSR te svaki turn prije headlinea ide jedna (neutralnih nema jer ima dosta summita,ABM treatya i sl već u mid war eventima)
Pro-US
Checkpoint Charlie Stand-off - za E. Germany
30,September movement - Pro US coup u Indoneziji, kasniji obračun sa lokalnim komunistima (malo da zakuha Aziju koja je obično prilično stabilna)
Congo Crisis - US event u Zairu (Mobutu Sese Seko je u biti nova optional karta za to, ali ne igra svak s optional kartama) - Pomoć US za Afriku
(Ako se igra sa Mobutu Sese Seko kartom onda se ovo može zamjeniti sa Communist insurgency war . Malezija)
Korean DMZ Conflict . Neuspjeli pokušaj komunističkog udara u J.Koreji od strane sjevernih susjeda (opet azija)
Bolivian Campaign - neuspjeli Cheov pokušaj revolucije u Boliviji
Pro-USSR
North Yemen Civil War - Middle East
Operation Zapata - poznatije i kao iskrcavanje u Zaljevu Svinja (zahtjeva USSR influence na Kubi)
Cambodian Civil War (Vietnam-Laos Cambodia ) Crveni kmeri dolaze na vlast (USSR pomoć za Aziju)
Watergate - US preskače headline
Red Army Intervention - USSR influence u istočnom bloku (rješava razne pokušaje u ist. Njemačkoj u mađarskoj i Čehoslovačkoj - kontra za East European Unrest)
Namibian war of independence (Pomoć za Africa scoring)
Late war: tri poteza izvlači se jedna random kriza ProUS jedna ProUSSR i jedna neutralna te svaki turn prije headlinea ide jedna:
Pro-US
Falklands War (South America) VP za USA kao pomoć za final scoring
Invasion of Grenada (Central America) VP za USA kao pomoć za final scoring
Operation Eperiver - Francuska intervencija u Čadu protiv Gadafijevih trupa (Africa) VP za USA kao pomoć za final scoring
Pro USSR
Saur Revolution - Komunistička revolucija u Afganistanu (malo izvan konteksta Beartrapa koji je Mid war ali nema veze)
Ogaden War - Rat između Etiopije i Somalije (Africa)
Sino-Vietnamese War - Neuspjela kineska intervencija u Vijetnamu (Asia)
Neutral
Reykjavik Summit - Increase DEFCON
Able Archer .- Decrease DEFCON (mogućnost VP za obje strane
Poanta je da svaka kriza ima 4 ishoda ovisi o rollu kocke
Npr. Pro USSR event
roll 1 poboljšani ishod povoljan za USSR (alternativna povijest)
roll 2-3 stvarni-povijesni ishod povoljan za USSR
roll 4-5 Nema efekta
roll 6 Ishod povoljan za US (alternativna povijest)
za US
roll 1 ishod povoljan za USSR (alternativna povijest)
roll 2-3 nema efekta
roll 4-5 stvarni-povijesni ishod povoljan za US
roll 6 poboljšani ishod povoljan za US (alternativna povijest)